Na niniejszych stronach znajdziecie Państwo informacje dotyczące: pomocy społecznej, wykaz instytucji udzielających pomocy psychologicznej i prowadzących terapię oraz najważniejsze akty prawne.
   

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

 
   

Ogłoszenie o wyborze oferty

 
   
Zaproszenie do złożenia oferty na świadczenie usług dostawę materiałów informacyjno-promocyjnych  
   
Zaproszenie do złożenia oferty na dostawę materiałów informacyjno-promocyjnych  
   
Rekrutacja do projektu "czas na aktywność i w Gminie i Miasto Nisko.  
  2014.08.05 Ogłoszenie o poszukiwaniu pracodawców w ramach projektu   
  Ogłoszenie o poszukiwaniu pracodawców w ramach projektu.  
 

PUNKT INFORMACYJNO-KONSULTACYJ-
NY DLA OFIAR PRZEMOCY W RODZINIE
PRZY OŚRODKU POMOCY SPOŁECZNEJ
ul. 3-go Maja 8, 37-400 Nisko

ZADZWOŃ: 015 841 25 27
NAPISZ: pik@ops-nisko.pl
Bezpłatna profesjonalna pomoc i wspar-
cie psychologiczne, socjalne i prawne

PONIEDZIAŁKI - PIĄTKI OD 7.30 DO 15.30





BIULETYN INFORMACJI
PUBLICZNEJ

OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

Świadczenie usług cateringowych na dożywianie podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Nisku
 


INFORMACJA DO OSÓB, KTÓRE W 30.06.2013 ROKU UTRACIŁY PRAWO DO ŚWIADCZENIA PIELĘGNACYJNEGO W ZWIĄZKU Z UCHYLENIEM Z MOCY PRAWA TEGO ŚWIADCZENIA

 W dniu 15.05.2014 weszła w życie ustawa z dnia 4 kwietnia 2014 o ustaleniu i wypłacie zasiłków dla opiekunów (Dz.U. 2014 poz. 567).

Ustawa ta określa warunki nabywania oraz zasady ustalania i wypłacania zasiłków dla opiekunów osobom, które utraciły prawo do świadczenia pielęgnacyjnego z dniem 1 lipca 2013 roku w związku z wygaśnięciem z mocy prawa decyzji przyznającej prawo do świadczenia pielęgnacyjnego.


Zasiłek dla opiekuna przysługuje
 osobie, jeżeli decyzja o przyznaniu jej prawa do świadczenia pielęgnacyjnego wygasła z mocy prawa na podstawie art. 11 ust. 3 ustawy        z dnia 7 grudnia 2012 r. o zmianie ustawy o świadczeniach rodzinnych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. poz. 1548 oraz z 2013 r. poz. 1557) z dniem 1 lipca 2013 r.

 

Zasiłek dla opiekuna przysługuje:

1)  za okresy od dnia 1 lipca 2013 r. do dnia poprzedzającego dzień wejścia w życie
ustawy, w których osoba spełniała warunki do otrzymania świadczenia pielęgnacyjnego określone w ustawie z dnia 28 listopada 2003 r. o świadczeniach rodzinnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 139, poz. 992, z późn. zm.) w brzmieniu obowiązującym w dniu 31 grudnia 2012 r.

2) od dnia wejścia w życie ustawy, jeżeli osoba spełnia warunki do otrzymania świadczenia pielęgnacyjnego określone w ustawie z dnia 28 listopada 2003 r.            o świadczeniach rodzinnych w brzmieniu obowiązującym w dniu 31 grudnia 2012 r.

Zasiłek dla opiekuna za okresy, o których mowa w pkt.1 przysługuje wraz z odsetkami ustalonymi w wysokości odsetek ustawowych, określonej przepisami prawa cywilnego.

Odsetki przysługują do dnia wejścia w życie ustawy.

 Zasiłek dla opiekuna nie przysługuje za okresy, w których:

1) osobie ubiegającej się o zasiłek dla opiekuna zostało ustalone prawo do specjalnego zasiłku opiekuńczego lub świadczenia pielęgnacyjnego lub

 

2)  na osobę wymagającą opieki innej osobie zostało ustalone prawo do specjalnego zasiłku opiekuńczego lub świadczenia pielęgnacyjnego

Zarejestrowanie w powiatowym urzędzie pracy jako osoba poszukująca pracy lub posiadanie statusu bezrobotnego nie ma wpływu na uprawnienie do zasiłku dla opiekuna     w okresie od 1 lipca 2013 do dnia złożenia wniosku o ustalenie zasiłku dla opiekuna.

 W przypadku gdy o zasiłek dla opiekuna ubiegają się rolnicy, małżonkowie rolników lub domownicy, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 20 grudnia 1990 r. o ubezpieczeniu społecznym rolników (Dz. U. z 2013 r. poz. 1403, 1623 i 1650) świadczenie to przysługuje odpowiednio:

1) rolnikom w przypadku zaprzestania prowadzenia przez nich gospodarstwa rolnego;
2) małżonkom rolników lub domownikom w przypadku zaprzestania prowadzenia przez nich gospodarstwa rolnego albo wykonywania przez nich pracy                        w gospodarstwie rolnym.

Zaprzestanie prowadzenia gospodarstwa rolnego lub zaprzestanie wykonywania
pracy w gospodarstwie rolnym potwierdza się stosownym oświadczeniem złożonym pod rygorem odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych zeznań. Składający oświadczenie jest obowiązany do zawarcia w nim klauzuli następującej treści: „Jestem świadomy odpowiedzialności karnej za złożenie fałszywego oświadczenia.”. Klauzula ta zastępuje pouczenie organu o odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych zeznań.

 Zasiłek dla opiekuna przysługuje w wysokości 520,00 zł miesięcznie.

Postępowanie w sprawie ustalenia prawa do zasiłku dla opiekuna organ ustalający prawo do świadczeń pielęgnacyjnych wszczyna na wniosek osoby ubiegającej się  o zasiłek dla opiekuna. Wniosek może być złożony nie później niż w terminie 4 miesięcy od dnia wejścia w życie ustawy ( tj. do 15.09.2014) 

 Jeżeli w w/w okresie toczy się postępowanie o wydanie orzeczenia o niepełnosprawności lub orzeczenia o stopniu niepełnosprawności osobie, nad którą jest sprawowana opieka, wniosek może być złożony nie później niż w terminie 4 miesięcy od dnia wydania tego orzeczenia.

 Prawo do zasiłku dla opiekuna ustala się na czas nieokreślony, chyba że orzeczenie  o niepełnosprawności lub orzeczenie o stopniu niepełnosprawności  zostało wydane na czas określony. W przypadku wydania orzeczenia niepełnosprawności lub orzeczenia o stopniu niepełnosprawności  na czas określony prawo do zasiłku dla opiekuna ustala się do ostatniego dnia miesiąca, w którym upływa termin ważności orzeczenia.

 Ustalając prawo do zasiłku dla opiekuna za okres od dnia wejścia w życie ustawy  organ  ustalający prawo do świadczenia pielęgnacyjnego zwraca się do kierownika ośrodka pomocy społecznej o przeprowadzenie rodzinnego wywiadu środowiskowego, na zasadach określonych w przepisach o pomocy społecznej, w celu potwierdzenia faktu sprawowania opieki przez osobę ubiegająca się o zasiłek dla opiekuna.

Wywiad przeprowadza się w miejscu sprawowania opieki nad osoba niepełnosprawną.

 WARUNKI DO OTRZYMANIA  ŚWIADCZENIA PIELĘGNACYJNEGO     OKREŚLONE W USTAWIE Z DNIA 28 LISTOPADA 2003 ROKU O ŚWIADCZENIACH RODZINNYCH (DZ.U.2006, NR 139, POZ.992 ZE ZM.) W BRZMIENIU OBOWIĄZUJĄCYM W DNIU 31.12.2012

Art.17.1 – świadczenie pielęgnacyjne z tytułu rezygnacji  z zatrudnienia lub innej pracy zarobkowej przysługuje:

1)    matce albo ojcu,

2)  innym osobom, na których, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 25 lutego 1964 – Kodeks rodzinny i opiekuńczy (Dz.U.nr 9 poz.59 z późn.zm.), ciąży obowiązek alimentacyjny, z wyjątkiem osób o znacznym stopniu niepełnosprawności,

3)   opiekunowi faktycznemu dziecka,

   - jeżeli nie podejmują lub rezygnują z zatrudnienia lub innej pracy zarobkowej w celu sprawowania opieki nad osobą legitymującą się orzeczeniem o niepełnosprawności łącznie ze wskazaniami: konieczności stałej lub długotrwałej opieki lub pomocy innej osoby w związku ze znacznie ograniczoną możliwością samodzielnej egzystencji oraz konieczności stałego współudziału na co dzień opiekuna dziecka w procesie jego leczenia, rehabilitacji      i edukacji, albo osobą legitymującą się orzeczeniem o znacznym stopniu niepełnosprawności.

 

1a.  Osobie innej niż spokrewniona w pierwszym stopniu, na której ciąży obowiązek alimentacyjny, przysługuje świadczenie pielęgnacyjne, w przypadku, gdy nie ma osoby spokrewnionej w pierwszym stopniu albo gdy osoba ta nie jest w stanie sprawować opieki, o której mowa w ust. 1

 

Świadczenie pielęgnacyjne nie przysługuje, jeżeli:

1)  osoba sprawująca opiekę ma ustalone prawo do emerytury, renty, renty rodzinnej            z tytułu śmierci małżonka przyznanej w przypadku zbiegu prawa do renty rodzinnej              i innego świadczenia emerytalno – rentowego, renty socjalnej, zasiłku stałego, nauczycielskiego świadczenia kompensacyjnego, zasiłku przedemerytalnego lub świadczenia przedemerytalnego;

 

2)   osoba sprawująca opiekę ma ustalone prawo do świadczenia pielęgnacyjnego,  na inną osobę w rodzinie lub poza rodziną

 3)   osoba wymagająca opieki :

a)    pozostaje w związku małżeńskim, chyba że współmałżonek legitymuje się orzeczeniem o znacznym stopniu niepełnosprawności,

b) została umieszczona w rodzinie zastępczej, z wyjątkiem rodziny zastępczej spokrewnionej z dzieckiem, na której ciąży obowiązek alimentacyjny, albo w związku z koniecznością kształcenia, rewalidacji lub rehabilitacji, w placówce zapewniającej całodobową opiekę, w tym w specjalnym ośrodku szkolno – wychowawczym, i korzysta w niej z całodobowej opieki przez więcej niż 5 dni w tygodniu, z wyjątkiem zakładów opieki zdrowotnej. 

4)   osoba w rodzinie ma ustalone prawo do wcześniejszej emerytury na to dziecko,

5)   osoba w rodzinie ma ustalone prawo do dodatku do zasiłku rodzinnego z tytułu opieki nad dzieckiem w okresie korzystania z  urlopu wychowawczego, albo do świadczenia pielęgnacyjnego na tę lub inną osobę w rodzinie lub poza rodziną

6)  na osobę  wymagającą opieki członek rodziny jest uprawniony za  granicą do świadczenia na pokrycie wydatków związanych z opieką, chyba że przepisy o koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego lub dwustronne umowy o zabezpieczeniu społecznym stanowią inaczej.

 

 

OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

Świadczenie usług cateringowych na dożywianie podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Nisku
 


OGŁOSZENIE

 O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 Ośrodek Pomocy Społecznej w Nisku

ul. 3-go Maja 10

37-400 Nisko

tel. (15 ) 841 – 23 – 34

fax: (15 ) 841 – 46 – 38 w.12

strona internetowa: www.ops.nisko.pl

mail: opsmg@rzeszow.uw.gov.pl

niniejszym informuje o wyniku postępowania w trybie przetargu nieograniczonego na świadczenie usługi pn.

Świadczenie usług cateringowych na dożywianie podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Nisku”

 

Najkorzystniejszą ofertę złożyła firma:

Pani Krystyna Winiarska

GOSPODA

ul. Polna 33

37-400 Nisko

za cenę 85 424,00 zł

Uzasadnienie wyboru:

Wybrana oferta spełnia wszystkie wymagania formalne Zamawiającego i posiada najkorzystniejszą cenę.

 

Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert

 

Numer oferty

 

Nazwa i adres

Liczba pkt w kryterium

cena

Razem

1

Krystyna Winiarska

GOSPODA

ul. Polna 33

37-400 Nisko

100

100

 W toku postępowania nie został wykluczony żaden oferent, ani też żadna z ofert nie podlegała odrzuceniu.

Nisko, dnia: 2013-12-20

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

 

Świadczenie usług cateringowych na dożywianie podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Nisku
 


Numer ogłoszenia: 267683 - 2013; data zamieszczenia: 10.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. 3 Maja 10, 37-400 Nisko, woj. podkarpackie, tel. 015 8412334, faks 015 8412334.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług cateringowych na dożywianie podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Nisku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dożywianie podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Nisku w postaci gorącego posiłku, jedno - lub dwudaniowego, na podstawie decyzji administracyjnej wydanej przez Kierownika Ośrodka Pomocy Społecznej w Nisku, w okresie wskazanym w decyzji, w dni robocze od poniedziałku do piątku. Terenem wykonania zadania jest gmina Nisko. Przewiduje się dożywianie średnio 98 osób miesięcznie. Roczna liczba posiłków wynosi około 126 617. Zamawiający zastrzega sobie, że liczba osób korzystających z dożywiania może ulec zmianie w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się do przygotowania i podawania posiłków dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Nisku oraz zapewnienia pomieszczenia do ich spożywania. Lokal, w którym podopieczni będą spożywać posiłki, musi znajdować się na terenie Niska - w centrum lub w jego pobliżu, tak aby osoby korzystające z posiłków mogły swobodnie dojść pieszo. Przez usługi cateringowe zwane dalej usługami rozumie się przygotowanie gorących posiłków obiadowych jednodaniowych (zupa lub drugie danie) i dowóz tych posiłków samochodem (samochodami) w termoizolacyjnych pojemnikach lub termosach w następującej organizacji: Niepubliczna Szkoła Podstawowa w Racławicach, ul. Rudnicka 81 - dowóz w godzinach od 10:00 do 12:00, w dni nauki szkolne, od poniedziałku do piątku Niepubliczne Przedszkole Słoneczko w Racławicach, ul. Rudnicka 106 - dowóz w godzinach od 11:00 do 12:00, przez cały rok kalendarzowy, pomijając dni wolne od pracy, od poniedziałku do piątku (z uwzględnieniem ferii, wakacji, okresów przedświątecznych) Środowiskowy Dom Samopomocy, ul. 3-go Maja 10 - dowóz w godzinach od 13.30 do 14.00, przez cały rok kalendarzowy, pomijając dni wolne od pracy, od poniedziałku do piątku Świetlica Środowiskowo-Profilaktyczna w Nisku, ul. Kwiatkowskiego 2b - dowóz w godzinach: od 14:00 do 14:30, przez cały rok kalendarzowy, pomijając dni wolne od pracy, od poniedziałku do piątku (z uwzględnieniem ferii, wakacji, okresów przedświątecznych) Świetlica Środowiskowo-Profilaktyczna w Wolinie, ul. Sienkiewicza 22b - dowóz w godzinach: od 14:30 do 15:00, przez cały rok kalendarzowy, pomijając dni wolne od pracy, od poniedziałku do piątku ( z uwzględnieniem ferii, wakacji, okresów przedświątecznych) Świetlica Środowiskowo-Profilaktyczna w Nowosielcu 134a - dowóz w godzinach: od 15:30 do 16:00, przez cały rok kalendarzowy, pomijając dni wolne od pracy, od poniedziałku do piątku (z uwzględnieniem ferii, wakacji, okresów przedświątecznych) Młodzież szkół ponadgimnazjalnych - konsumpcja w stołówce Wykonawcy w godzinach od 11:00 do 16:00, w dni nauki szkolne, od poniedziałku do piątku. Inne osoby dorosłe - konsumpcja w stołówce Wykonawcy w godzinach od 11:00 do 16:00, przez cały rok kalendarzowy, pomijając dni wolne od pracy, od poniedziałku do piątku Przygotowanie i wydawanie posiłków należy wykonywać z należną starannością - przy zachowaniu odpowiednich warunków higieny, przestrzeganiu norm ilościowych, dla poszczególnych posiłków o wartości kalorycznej, zgodnie z normami sanitarnymi dla żywienia zbiorowego. Świadczenie usług żywieniowych powinno być zgodne z ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006 r. Nr 171, poz. 1225 z późn. zm.) oraz zaleceniami Głównego Inspektora Sanitarnego i Instytutu Żywności i Żywienia w sprawie norm wyżywienia i żywienia, jakie obowiązują w zakładach żywienia zbiorowego oraz jakości zdrowotnej żywności, z uwzględnieniem zaleceń dotyczących: wyposażenia (stanu technicznego i sanitarnego pomieszczeń i urządzeń), personelu (kwalifikacje i niezbędne badania lekarskie), cyklu produkcyjnego i jego poszczególnych etapów (przestrzegania zasad sanitarno-higienicznych na każdym etapie: produkcji posiłków, wydawania posiłków, składania i magazynowania produktów, przewozu posiłków), w zakresie jakości usług (w sposób gwarantujący jakość posiłków zgodną z zalecanymi normami dotyczącymi zawartości składników pokarmowych zapewniających różnorodność diety). Wymagania w zakresie dystrybucji, jakości i gramatury oraz dostarczania posiłków: posiłki muszą być przygotowane i transportowane w higienicznych warunkach, pojemniki muszą być szczelnie zamknięte, aby nie wylewały się z nich dania płynne i utrzymywały odpowiednią temperaturę, gramatura poszczególnych porcji żywnościowych musi być zgodna z normami ilościowymi, dla poszczególnych posiłków, dostarczane i wydawane posiłki muszą być gorące, poza posiłkami, które co do zasady są spożywane na zimno. Wykonawca jest odpowiedzialny za przestrzeganie przez osoby wykonujące zamówienie, obowiązujących przepisów BHP, przeciwpożarowych i higieniczno-sanitarnych oraz ponosić będzie odpowiedzialność prawną i materialną wobec organów kontroli w zakresie przestrzegania przepisów BHP, przeciwpożarowych i higieniczno-sanitarnych, oraz w zakresie wykonywanej usługi (tj. jakości produktów i przygotowania posiłków, ich zgodności z odpowiednimi normami oraz wymagań higieniczno-sanitarnych i porządkowych). Wykonawca musi dysponować niezbędnym zapleczem kuchennym na terenie gminy Nisko, miejscem do spożywania posiłków na terenie miasta Nisko, doświadczeniem, a także osobami uprawnionymi do wykonywania zamówienia..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

·         Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

·         Przedmiotem zamówienia uzupełniającego będą usługi tego samego rodzaju , udzielone w ilości nie większej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, gdy Wykonawca oświadczy, że posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, gdy Wykonawca oświadczy, że posiada wiedzę i doświadczenie pozwalające na prawidłową realizację zamówienia

·         III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, gdy Wykonawca oświadczy, że dysponuje odpowiednim potencjałem wystarczającym do wykonania zamówienia

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, gdy Wykonawca oświadczy, że dysponuje odpowiednim osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, gdy Wykonawca oświadczy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wzór oferty Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile nie wynika to z dokumentów rejestracyjnych) Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy, zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty oraz podpisania oferty musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli pełnomocnictwo takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, kopię pełnomocnictwa wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego upełnomocnione. Wykaz części zamówienia, które wykonawcy wykonają własnymi siłami, a które zamierzają powierzyć podwykonawcom. Wykonawca jest obowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom w takim przypadku załącza do oferty odpowiednie oświadczenie. W przypadku braku oświadczenia uznaje się, że oferent samodzielnie wykona zamówienie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany umowy określone są §8 wzoru umowy o treści: Zmiana umowy 1. Zamawiający przewiduje zmiany umowy w zakresie: a) wymienionych w umowie, przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy wskazanych jako osoby do kontaktu, b) obniżenie ceny za dany przedmiot zamówienia, c) zamiany produktu w przypadku zaprzestania produkcji lub niemożności dostawy na produkt równoważy lub lepszy jakościowo pod warunkiem, że cena nowego produktu nie spowoduje zmiany ceny przewidzianej w umowie, d) miejsca dostawy spowodowaną zmianami organizacyjnymi Zamawiającego. 2. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. 3. Zmniejszenie ilości usług określonych w niniejszej umowie i na warunkach umownych nie wymagana zgodą obu stron , stanowi decyzję Zamawiającego. 4. Wwynagrodzenie Wykonawcy o którym mowa w § 6 ust. 1 może ulec zmianie w zakresie zmiany ustawowej wysokości stawki podatku VAT: jeżeli w trakcie realizacji przedmiotu umowy nastąpi zmiana stawki podatku VAT dla usług objętych przedmiotem zamówienia, Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego - dotyczy to części wynagrodzenia za usługi , których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ops.nisko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: pokój nr: pok. nr 7 Sekretariat Ośrodek Pomocy Społecznej w Nisku.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2013 godzina 10:00, miejsce: pokój nr: pok. nr 7 Sekretariat Ośrodek Pomocy Społecznej w Nisku.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki:

1. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)

2. Załączniki do SWIZ

     Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej

Krystyna Wszołek

 

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

 

Świadczenie usług cateringowych na dożywianie podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Nisku
 


Numer ogłoszenia: 267683 - 2013; data zamieszczenia: 10.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. 3 Maja 10, 37-400 Nisko, woj. podkarpackie, tel. 015 8412334, faks 015 8412334.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług cateringowych na dożywianie podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Nisku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dożywianie podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Nisku w postaci gorącego posiłku, jedno - lub dwudaniowego, na podstawie decyzji administracyjnej wydanej przez Kierownika Ośrodka Pomocy Społecznej w Nisku, w okresie wskazanym w decyzji, w dni robocze od poniedziałku do piątku. Terenem wykonania zadania jest gmina Nisko. Przewiduje się dożywianie średnio 98 osób miesięcznie. Roczna liczba posiłków wynosi około 126 617. Zamawiający zastrzega sobie, że liczba osób korzystających z dożywiania może ulec zmianie w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się do przygotowania i podawania posiłków dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Nisku oraz zapewnienia pomieszczenia do ich spożywania. Lokal, w którym podopieczni będą spożywać posiłki, musi znajdować się na terenie Niska - w centrum lub w jego pobliżu, tak aby osoby korzystające z posiłków mogły swobodnie dojść pieszo. Przez usługi cateringowe zwane dalej usługami rozumie się przygotowanie gorących posiłków obiadowych jednodaniowych (zupa lub drugie danie) i dowóz tych posiłków samochodem (samochodami) w termoizolacyjnych pojemnikach lub termosach w następującej organizacji: Niepubliczna Szkoła Podstawowa w Racławicach, ul. Rudnicka 81 - dowóz w godzinach od 10:00 do 12:00, w dni nauki szkolne, od poniedziałku do piątku Niepubliczne Przedszkole Słoneczko w Racławicach, ul. Rudnicka 106 - dowóz w godzinach od 11:00 do 12:00, przez cały rok kalendarzowy, pomijając dni wolne od pracy, od poniedziałku do piątku (z uwzględnieniem ferii, wakacji, okresów przedświątecznych) Środowiskowy Dom Samopomocy, ul. 3-go Maja 10 - dowóz w godzinach od 13.30 do 14.00, przez cały rok kalendarzowy, pomijając dni wolne od pracy, od poniedziałku do piątku Świetlica Środowiskowo-Profilaktyczna w Nisku, ul. Kwiatkowskiego 2b - dowóz w godzinach: od 14:00 do 14:30, przez cały rok kalendarzowy, pomijając dni wolne od pracy, od poniedziałku do piątku (z uwzględnieniem ferii, wakacji, okresów przedświątecznych) Świetlica Środowiskowo-Profilaktyczna w Wolinie, ul. Sienkiewicza 22b - dowóz w godzinach: od 14:30 do 15:00, przez cały rok kalendarzowy, pomijając dni wolne od pracy, od poniedziałku do piątku ( z uwzględnieniem ferii, wakacji, okresów przedświątecznych) Świetlica Środowiskowo-Profilaktyczna w Nowosielcu 134a - dowóz w godzinach: od 15:30 do 16:00, przez cały rok kalendarzowy, pomijając dni wolne od pracy, od poniedziałku do piątku (z uwzględnieniem ferii, wakacji, okresów przedświątecznych) Młodzież szkół ponadgimnazjalnych - konsumpcja w stołówce Wykonawcy w godzinach od 11:00 do 16:00, w dni nauki szkolne, od poniedziałku do piątku. Inne osoby dorosłe - konsumpcja w stołówce Wykonawcy w godzinach od 11:00 do 16:00, przez cały rok kalendarzowy, pomijając dni wolne od pracy, od poniedziałku do piątku Przygotowanie i wydawanie posiłków należy wykonywać z należną starannością - przy zachowaniu odpowiednich warunków higieny, przestrzeganiu norm ilościowych, dla poszczególnych posiłków o wartości kalorycznej, zgodnie z normami sanitarnymi dla żywienia zbiorowego. Świadczenie usług żywieniowych powinno być zgodne z ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006 r. Nr 171, poz. 1225 z późn. zm.) oraz zaleceniami Głównego Inspektora Sanitarnego i Instytutu Żywności i Żywienia w sprawie norm wyżywienia i żywienia, jakie obowiązują w zakładach żywienia zbiorowego oraz jakości zdrowotnej żywności, z uwzględnieniem zaleceń dotyczących: wyposażenia (stanu technicznego i sanitarnego pomieszczeń i urządzeń), personelu (kwalifikacje i niezbędne badania lekarskie), cyklu produkcyjnego i jego poszczególnych etapów (przestrzegania zasad sanitarno-higienicznych na każdym etapie: produkcji posiłków, wydawania posiłków, składania i magazynowania produktów, przewozu posiłków), w zakresie jakości usług (w sposób gwarantujący jakość posiłków zgodną z zalecanymi normami dotyczącymi zawartości składników pokarmowych zapewniających różnorodność diety). Wymagania w zakresie dystrybucji, jakości i gramatury oraz dostarczania posiłków: posiłki muszą być przygotowane i transportowane w higienicznych warunkach, pojemniki muszą być szczelnie zamknięte, aby nie wylewały się z nich dania płynne i utrzymywały odpowiednią temperaturę, gramatura poszczególnych porcji żywnościowych musi być zgodna z normami ilościowymi, dla poszczególnych posiłków, dostarczane i wydawane posiłki muszą być gorące, poza posiłkami, które co do zasady są spożywane na zimno. Wykonawca jest odpowiedzialny za przestrzeganie przez osoby wykonujące zamówienie, obowiązujących przepisów BHP, przeciwpożarowych i higieniczno-sanitarnych oraz ponosić będzie odpowiedzialność prawną i materialną wobec organów kontroli w zakresie przestrzegania przepisów BHP, przeciwpożarowych i higieniczno-sanitarnych, oraz w zakresie wykonywanej usługi (tj. jakości produktów i przygotowania posiłków, ich zgodności z odpowiednimi normami oraz wymagań higieniczno-sanitarnych i porządkowych). Wykonawca musi dysponować niezbędnym zapleczem kuchennym na terenie gminy Nisko, miejscem do spożywania posiłków na terenie miasta Nisko, doświadczeniem, a także osobami uprawnionymi do wykonywania zamówienia..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

·         Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

·         Przedmiotem zamówienia uzupełniającego będą usługi tego samego rodzaju , udzielone w ilości nie większej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, gdy Wykonawca oświadczy, że posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, gdy Wykonawca oświadczy, że posiada wiedzę i doświadczenie pozwalające na prawidłową realizację zamówienia

·         III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, gdy Wykonawca oświadczy, że dysponuje odpowiednim potencjałem wystarczającym do wykonania zamówienia

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, gdy Wykonawca oświadczy, że dysponuje odpowiednim osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, gdy Wykonawca oświadczy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wzór oferty Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile nie wynika to z dokumentów rejestracyjnych) Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy, zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty oraz podpisania oferty musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli pełnomocnictwo takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, kopię pełnomocnictwa wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego upełnomocnione. Wykaz części zamówienia, które wykonawcy wykonają własnymi siłami, a które zamierzają powierzyć podwykonawcom. Wykonawca jest obowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom w takim przypadku załącza do oferty odpowiednie oświadczenie. W przypadku braku oświadczenia uznaje się, że oferent samodzielnie wykona zamówienie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany umowy określone są §8 wzoru umowy o treści: Zmiana umowy 1. Zamawiający przewiduje zmiany umowy w zakresie: a) wymienionych w umowie, przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy wskazanych jako osoby do kontaktu, b) obniżenie ceny za dany przedmiot zamówienia, c) zamiany produktu w przypadku zaprzestania produkcji lub niemożności dostawy na produkt równoważy lub lepszy jakościowo pod warunkiem, że cena nowego produktu nie spowoduje zmiany ceny przewidzianej w umowie, d) miejsca dostawy spowodowaną zmianami organizacyjnymi Zamawiającego. 2. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. 3. Zmniejszenie ilości usług określonych w niniejszej umowie i na warunkach umownych nie wymagana zgodą obu stron , stanowi decyzję Zamawiającego. 4. Wwynagrodzenie Wykonawcy o którym mowa w § 6 ust. 1 może ulec zmianie w zakresie zmiany ustawowej wysokości stawki podatku VAT: jeżeli w trakcie realizacji przedmiotu umowy nastąpi zmiana stawki podatku VAT dla usług objętych przedmiotem zamówienia, Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego - dotyczy to części wynagrodzenia za usługi , których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ops.nisko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: pokój nr: pok. nr 7 Sekretariat Ośrodek Pomocy Społecznej w Nisku.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2013 godzina 10:00, miejsce: pokój nr: pok. nr 7 Sekretariat Ośrodek Pomocy Społecznej w Nisku.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki:

1. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)

2. Załączniki do SWIZ

     Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej

Krystyna Wszołek

 

Strategia
 

„Strategia rozwiązywania problemów społecznych w Gminie i Mieście Nisko z uwzględnieniem kierunków rozwoju pomocy społecznej na lata 2013-2020”
 

POBIERZ (pdf)

OGŁOSZENIE O ZAWARCIU UMOWY
 

Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej w Nisku ogłasza, że w dniu 12 września 2012 r. Ośrodek Pomocy Społecznej w Nisku, ul. 3-go Maja 10, 37-400 Nisko udzielił zamówienie publiczne prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 14 000 euro i poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.)

  Nisko, dnia 12.09.2012 r. 

 DPŚ.KIS.8111.1.2012                                                                                                

OGŁOSZENIE O ZAWARCIU UMOWY

            Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej w Nisku ogłasza, że w dniu 12 września 2012 r. Ośrodek Pomocy Społecznej w Nisku, ul. 3-go Maja 10, 37-400 Nisko udzielił zamówienie publiczne prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 14 000 euro i poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.  
Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) na Świadczenie usług w zakresie zajęć psychoedukacyjnych,  doradztwa zawodowego IPD i szkoleń zawodowych w ramach Projektu Podmiot zatrudnienia socjalnego partnerem Ośrodka Pomocy Społecznej i Powiatowego Urzędu Pracy w realizacji kontraktów socjalnych realizowanego w ramach Programu Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej „Aktywne Formy Przeciwdziałania Wykluczeniu Społecznego –edycja 2011-2015”.   Umowa na wykonanie usługi objętej zamówieniem została podpisana z firmą Ośrodek Szkolenia, Dokształcania i Doskonalenia Kadr KURSOR 22-400 Zamość, ul. Partyzantów 9,

 Cena oferty: 29 137,12 zł

            Zamawiający wybrał ofertę ww. Wykonawcy, ponieważ spełniła wszystkie wymagania formalne Zamawiającego. W wyniku oceny oferta otrzymała 100 pkt, przy zastosowaniu kryterium jakim była najniższa cena za wykonanie przedmiotu zamówienia.

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 344004-2012w dniu 12.09.2012 r.

     Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej

Krystyna Wszołek

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
 

Na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) w imieniu Ośrodka Pomocy Społecznej w Nisku, ul. 3-go Maja 10, 37-400 Nisko informuję, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 14 000 euro i poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy p.z.p. na Świadczenie usług w zakresie zajęć psychoedukacyjnych,  doradztwa zawodowego IPD i szkoleń zawodowych w ramach Projektu Podmiot zatrudnienia socjalnego partnerem Ośrodka Pomocy Społecznej i Powiatowego Urzędu Pracy w realizacji kontraktów socjalnych realizowanego w ramach Programu Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej „Aktywne Formy Przeciwdziałania Wykluczeniu Społecznego –edycja 2011-2015”. wybrana została jako najkorzystniejsza oferta nr 1 złożona przez Ośrodek Szkolenia, Dokształcania i Doskonalenia Kadr KURSOR 22-400 Zamość, ul. Partyzantów 9,

 

Wykonawca spełnia wymagane warunki udziału w postępowaniu przetargowym, a jego oferta jest najkorzystniejsza cenowo dla Zamawiającego. W wyniku oceny, oferta otrzymała 100 pkt, przy zastosowaniu kryterium jakim jest najniższa cena.

Informacja dotycząca Wykonawców, którzy złożyli oferty w postępowaniu przetargowym wraz ze streszczeniem oceny i porównania złożonych ofert i otrzymaną punktacją:

Numer oferty

Nazwa (firmy)

siedziba i adres Wykonawcy

Liczba punktów w kryterium „CENA”

Razem liczba punktów

1.

Ośrodek Szkolenia, Dokształcania i Doskonalenia Kadr KURSOR 22-400 Zamość, ul. Partyzantów 9,

 

100

100

 

           

           

 

 

Stosownie do art. 92 ust. 1 pkt 2 ustawy p.z.p. informuję że w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego żadna oferta nie została odrzucona.

             Stosownie do art. 92 ust. 1 pkt 3 ustawy p.z.p. informuję że z prowadzonego postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie wykluczono żadnego Wykonawcy.

             Na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 4 informuję, że umowa w sprawie udzielenia zamówienia publicznego może zostać zawarta z dniem przekazania niniejszego zawiadomienia, tj. przed upływem terminów określonych w art. 94 ust. 1 ustawy p.z.p., ponieważ z prowadzonego postępowania nie wykluczono żadnego Wykonawcy.

                                                           Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej

Krystyna Wszołek

Zasiłki rodzinne na nowy okres zasiłkowy
 

Wnioski o ustalenie prawa do świadczeń rodzinnych na okres zasiłkowy 2012/2013 będą przyjmowane od 1 września 2012. W przypadku złożenia wniosku wraz z dokumentami do 30.09.2012 ustalenie prawa do świadczeń rodzinnych oraz wypłata świadczeń przysługujących za listopad 2012 nastąpi do 30.11.2012

W przypadku złożenia wniosku wraz z dokumentami od 1.10.2012 do 30.11.2012 ustalenie prawa do świadczeń rodzinnych oraz wypłata świadczeń przysługujących za listopad 2012 nastąpi do 31.12.2012

Osoby, które obecnie pobierają zasiłek rodzinny i miały przyznany dodatek z tytułu rozpoczęcia roku szkolnego 2012/2013 na dzieci – uczniów szkół  ponadgimnazjalnych, ewentualnie szkół wyższych (dotyczy dzieci z orzeczeniem o niepełnosprawności) winny do 30.09.2012 dostarczyć zaświadczenie szkolne potwierdzające fakt nauki w roku szkolnym 2012/2013. Obowiązek ten dotyczy wszystkich dzieci, które ukończyły 18 rok życia. Jest to niezbędne do wypłaty świadczeń rodzinnych, dodatku z tytułu rozpoczęcia roku szkolnego oraz dodatku z tytułu podjęcia nauki w szkole poza miejscem zamieszkania.

 Osoby, które chcą otrzymać dodatek w związku z zamieszkiwaniem przez dziecko w miejscowości, w której znajduje się siedziba szkoły ponadgimnazjalnej lub szkoły artystycznej winny do dnia 30.09.2012 dostarczyć dokument potwierdzający tymczasowe zameldowanie ucznia w bursie, internacie lub w innym miejscu zapewniającym zamieszkanie prowadzonych przez podmiot publiczny lub oświadczenie osoby fizycznej o wynajmie lokalu uczniowi oraz dokument potwierdzający tymczasowe zameldowanie.

 Dziecko rozpoczynające w roku szkolnym 2012/2013 roczne przygotowanie przedszkolne ma także prawo do dodatku z tytułu rozpoczęcia roku szkolnego, ,jeżeli rodzic wnioskował o przyznanie tego dodatku przy składaniu wniosku na okres zasiłkowy 2011/2012.

Osoby, które nie wnioskowały o ten dodatek  winny we wrześniu 2012 roku złożyć wniosek o ten dodatek.

 W przypadku dzieci 5 letnich, które wcześniej rozpoczną roczne przygotowanie przedszkolne prawo do dodatku z tytułu rozpoczęcia roku szkolnego 2012/2013 przysługuje po dostarczeniu do końca września 2012 zaświadczenia potwierdzającego fakt rocznego przygotowania przedszkolnego w tym roku.

  dokumentacja niezbędnej przy ubieganiu się o świadczenia rodzinne

         dokument potwierdzający tożsamość osoby składającej wniosek (dowód osobisty)

         osobne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego wszystkich pełnoletnich członków rodziny o wysokości dochodów uzyskanych w 2011 roku, dotyczy również osób rozliczających się poza granicami kraju,

         zaświadczenia o wysokości składki na ubezpieczenie zdrowotne 9% w 2011 roku ( ze wszystkich miejsc w których był uzyskiwany dochód)

         w przypadku utraty dochodu z 2011 roku – PIT z miejsca z którego był utracony dochód oraz dokument potwierdzający , że tego dochodu już nie ma ( świadectwo pracy, decyzja z PUP itp.)

         w przypadku nabycia dochodu w trakcie roku 2011- dokument potwierdzający przez ile miesięcy był osiągany dochód

         w przypadku uzyskania nowego dochodu po roku 2011 – dokument potwierdzający od kiedy jest prawo do danego dochodu, w jakim miesiącu nastąpiła pierwsza wypłata i o dochodzie netto za miesiąc następny po miesiącu w którym była pierwsza wypłata

         osoby posiadające gospodarstwo rolne dołączają zaświadczenie właściwego organu gminy lub nakaz płatniczy o wielkości gospodarstwa rolnego w 2011 roku, - dotyczy posiadania  gospodarstwa rolnego na terenie także innych gmin a nie tylko gminy Nisko,

         wszystkie osoby ubezpieczone w KRUS dołączają zaświadczenie o wysokości pobranych / nie pobranych w roku 2011 zasiłkach chorobowych,

         zaświadczenie lub decyzja o  wypłaconych stypendiach dla uczniów lub studentów w 2011 roku,

         zaświadczenie o rozpoczęciu przez dziecko rocznego przygotowania przedszkolnego w roku szkolnym 2012/2013(  dotyczy dzieci z rocznika 2007)

         zaświadczenie ze szkoły o nauce w szkole lub szkole wyższej w roku szkolnym 2012/13 w przypadku nauki dziecka w szkole średniej lub w przypadku dziecka, które ukończyło 18 rok życia,

         w przypadku, gdy drugi z rodziców jest zameldowany w innej gminie należy donieść zaświadczenie                   z tamtejszej gminy o nie ubieganiu się tam o świadczenia rodzinne w okresie zasiłkowym 2012/13

         w przypadku tymczasowego zamieszkiwania na terenie gminy Nisko należy przedłożyć aktualne potwierdzenie tymczasowego zameldowania,

         przekazy lub przelewy pieniężne dokumentujące faktyczną wysokość otrzymywanych alimentów w roku 2011

         zaświadczenie od komornika o  wysokości wyegzekwowanych alimentów w roku 2011

         inne dokumenty potwierdzające zmiany sytuacji rodzinnej  np. zmiana dowodu osobistego, zmiana miejsca zamieszkania, orzeczenie rozwodu lub separacji, urodzenie dziecka, zasądzenie alimentów itp.

         osoby ubiegające się o dodatek do zasiłku rodzinnego z tytułu opieki nad dzieckiem w kresie korzystania z urlopu wychowawczego dołączają :

         a) zaświadczenie od pracodawcy o udzieleniu urlopu wychowawczego oraz o okresie, na jaki urlop został udzielony oraz na które dziecko,

         b) zaświadczenie o co najmniej sześciomiesięcznym okresie pozostawania w  stosunku pracy bezpośrednio przed uzyskaniem prawa do urlopu wychowawczego,

         c) zaświadczenie organu emerytalno - rentowego (ZUS) stwierdzające, że osoba ubiegająca się jest zgłoszona do ubezpieczeń społecznych,

         osoby ubiegające się o dodatek z tytułu podjęcia przez dziecko nauki w szkole poza miejscem zamieszkania dołączają:

         a) dokument potwierdzający tymczasowe zameldowanie ucznia w bursie, internacie lub innym miejscu zapewniającym zamieszkanie, prowadzonych przez podmiot publiczny,

         b) zaświadczenie ze szkoły,

         c) oświadczenie osoby fizycznej o wynajmie lokalu uczniowi oraz dokument potwierdzający tymczasowe zameldowanie,

-   osoby ubiegające się o dodatek do zasiłku rodzinnego z tytułu samotnego

     wychowywania dziecka dołącza:

                    a) kopię skróconego aktu zgonu drugiego rodzica

                    b) lub odpis zupełny aktu urodzenia dziecka, w przypadku gdy ojciec dziecka jest nieznany

                    c) lub odpis wyroku oddalającego powództwo o ustalenie świadczenia alimentacyjnego od drugiego rodzica.

W przypadku składania wniosku o zasiłek rodzinny po raz pierwszy dodatkowo należy dostarczyć:

                    osoby, które posiadają dzieci legitymujące się orzeczeniem o niepełnosprawności do wniosku dołącza się orzeczenie o niepełnosprawności lub orzeczenie o stopniu niepełnosprawności

                    kserokopię skróconego aktu urodzenia

Dokumenty do dodatku do zasiłku rodzinnego z tytułu urodzenia dziecka:

                    kserokopia skróconego aktu urodzenia dziecka

                    zaświadczenie od lekarza lub położnej potwierdzające fakt pozostawania kobiety w czasie ciąży pod opieką medyczną nie później niż od 10 tygodnia ciąży

                    ksrokopię skróconego aktu małżeństwa.

 ŚWIADCZENIA Z FUNDUSZU ALIMENTACYJNEGO NA NOWY OKRES ZASIŁKOWY

 Wnioski o ustalenie prawa do świadczeń z funduszu alimentacyjnego  na okres zasiłkowy 2012/2013 będą przyjmowane od 1 sierpnia 2012.

W przypadku złożenia wniosku wraz z dokumentami do 31.08.2012 ustalenie prawa do świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz wypłata świadczeń przysługujących za pażdziernik  2012 nastąpi do 31.10.2012

W przypadku złożenia wniosku wraz z dokumentami od 1.09.2012 do 31.10.2012  ustalenie prawa do świadczeń rodzinnych oraz wypłata świadczeń przysługujących za październik 2012 nastąpi do 30.11.2012

 Do wniosku należy dołączyć:

                    zaświadczenie od komornika o bezskuteczności egzekucji zawierające informację o stanie egzekucji, przyczynach jej bezskuteczności oraz działaniach podejmowanych w celu wyegzekwowania zasądzonych alimentów;

                    zaświadczenie od komornika o wysokości alimentów wyegzekwowanych w 2009 roku przez komornika;

                    zaświadczenie wszystkich pełoletnich członków rodziny o dochodzie podlegającym opodatkowaniu podatkiem dochodowym od osób fizycznych na zasadach ogólnych, uzyskanym w 2009 roku;

                    oświadczenie o dochodach członków rodziny rozliczających sie na podstawie przepisów o zryczałtowanym podatku dochodowym od niektórych przychodów osiaganych przez osoby fizyczne roku 2009

( załącznik do wniosku);

                    oświadczenie o dochodzie członków rodziny niepodlegającym opodatkowaniu, uzysaknym w roku 2009( załącznik do wniosku)

                    zaświadczenie szkolne dzieci, które ukończyły 18 rok życia;

                    ksero dowodu osobistego osoby składającej wniosek;

                    dokumenty potwierdzające fakt utraty lub nabycia dochodu

                    kserokopię wyroku zasądzającego świadczenia alimentacyjne;

 W indywidualnych sprawach mogą być niezbędne inne dokumenty np.;

 W przypadku dzieci, które w tym roku po ukończeniu nauki w szkole zostały przyjęte do szkoły wyższej, świadczenia z funduszu alimentacyjnego  przysługują także za wrzesień 2012 roku.

W tym przypadku należy do 30.09.2012 dostarczyć dokument potwierdzający fakt przyjęcia na studia wyższe.

 Rodzice wszystkich dzieci , które ukończyły 18 rok życia winny do 30.09.2012 dostarczyć zaświadczenie szkolne potwierdzające fakt nauki w roku szkolnym 2012/13.

 

Ogłoszenie o przetargu - 21.08.2012
 

DPŚ.KIS.8111.1.2012

 OGŁOSZENIE

O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

na

Świadczenie usług w zakresie zajęć psychoedukacyjnych,  doradztwa zawodowego IPD i szkoleń zawodowych w ramach Projektu Podmiot zatrudnienia socjalnego partnerem Ośrodka Pomocy Społecznej i Powiatowego Urzędu Pracy w realizacji kontraktów socjalnych realizowanego w ramach Programu Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej „Aktywne Formy Przeciwdziałania Wykluczeniu Społecznego –edycja 2011-2015

 

1.     Nazwa i adres Zamawiającego:

Ośrodek Pomocy Społecznej w Nisku

ul. 3-go Maja 10

37-400 Nisko

tel/fax: (015) 8412-334, (015) 8414-638

NIP 865-20-63-309, REGON 006214618

e-mail: kierownik@ops-nisko.pl , www.ops.nisko.pl

2.     Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego (art. 10 ust. 1 i 39 ustawy p.z.p.) o wartości zamówienia przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 14 000 euro i poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm).

3.     Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie s.i.w.z.:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona będzie na stronie: www.ops.nisko.pl

4.     Określenie przedmiotu zamówienia:

1.      Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług w zakresie zajęć psychoedukacyjnych,  doradztwa zawodowego IPD i szkoleń zawodowych w ramach Projektu Podmiot zatrudnienia socjalnego partnerem Ośrodka Pomocy Społecznej i Powiatowego Urzędu Pracy w realizacji kontraktów socjalnych realizowanego w ramach Programu Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej „Aktywne Formy Przeciwdziałania Wykluczeniu Społecznego –edycja 2011-2015.

2.        W skład przedmiotu zamówienia wchodzą następujące szkolenia, kursy i zajęcia:

1)      Doradztwo zawodowe w postaci indywidualnych planów działania dla 12 osób w wymiarze 10 godzin lekcyjnych z każdym uczestnikiem/uczestniczką projektu obejmujące:

a)      przedstawienie uczestnikom, czym jest IPD, analiza potrzeb zawodowych i szkoleniowych uczestników projektu. Zdiagnozowanie sytuacji zawodowej, indywidualna rozmowa, zaplanowanie celów zawodowych, osobistych w tym głównych i cząstkowych

Wymiar czasu pracy: 1 godzina indywidualnie z każdym uczestnikiem projektu (1 spotkanie - 1 godzina;

b)      zdiagnozowanie predyspozycji i umiejętności zawodowych uczestników projektu za pomocą narzędzi diagnostycznych – testów, ankiet itp.

Wymiar czasu pracy: 2 godziny grupowo w 12 osobowej grupie;

c)      warsztaty dotyczące rynku pracy i możliwości edukacyjnych uczestników projektu.

Wymiar czasu pracy: 2 godziny grupowo w 12 osobowej grupie.

            d) warsztaty przygotowania CV, listu motywacyjnego

Wymiar czasu pracy: 2 godziny grupowo w 12 osobowej grupie.

e) przygotowanie indywidualnych planów działania.

Wymiar czasu pracy: 2 godziny indywidualnie (dwa spotkania z każdym uczestnikiem projektu po 1 godzinie),

f) modyfikacja indywidualnych planów działania ocena realizacji założonych celów w perspektywie czasowej.

Wymiar czasu pracy: 1 godziny indywidualnie z każdym uczestnikiem

Łącznie 54 godzin zajęć ze wszystkimi uczestnikami projektu

2)      Zajęcia psychoedukacyjne dla 12 osób w wymiarze 20 godzin lekcyjnych w jednej grupie obejmujące następujące moduły:

a)wzmocnienie motywacji, samooceny-  4 godziny,

b) naukę planowania i osiągania celów- 4 godziny,

c) mediacja-4 godziny,

d)  negocjacja -4 godziny,

e) rozwiązywania konfliktów- 4 godziny,

Łącznie 20 godzin zajęć lekcyjnych w jednej 12 osobowej grupie.

 3)      szkolenia zawodowe dla 12 uczestników projektu obejmujące:

a)      Opiekunka osób starszych i niepełnosprawnych – liczba osób 8, liczba godzin 100;

b)      Pracownik robót wykończeniowych w budownictwie – liczba osób 4, liczba godzin 100;

3.      Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

80530000-8 –Usługi szkolenia zawodowego

 5.     Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej i wymaga, aby Wykonawca złożył jedną ofertę opiewającą na jedną cenę.

6.     Termin wykonania zamówienia:

Okres realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 30.11.2012 r.

7.     Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1)   udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki z art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p. dotyczące:

a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Wykonawca spełnia warunek, jeżeli:

-posiada wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy, właściwy ze względu na siedzibę Wykonawcy (podstawa prawna: art. 20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy – Dz. U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415 z późn. zm.);

-posiada wpis do rejestru podmiotów prowadzonych agencje zatrudnienia zwanego rejestrem zgodnie z art. 18  ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy – (Dz. U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415 z późn. zm.);

b) posiadania wiedzy i doświadczenia. Wykonawca spełnia warunek jeżeli zrealizował 3 usługi szkoleniowe skierowane do osób bezrobotnych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością łączną nie mniejszą niż 30 000,00 zł brutto, usługom szkoleniowym stanowiącym przedmiot zamówienia.

c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

d) sytuacji ekonomicznej i finansowej.

2)      Ocena spełniania wymaganych warunków zostanie dokonana według reguły „spełnia” albo „nie spełnia” na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów 

8)       Informacja na tematów wadium:

W postępowaniu nie jest wymagane składanie wadium.

9) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:

Nr:

Nazwa kryterium:

Waga:

1

Cena

100 %

 10.  Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy złożyć w budynku Ośrodka Pomocy Społecznej w Nisku ul. 3-go Maja 10, 37-400 Nisko, w pokoju nr 7 (Sekretariat) do dnia 29.08.2012 r. do godz. 10:00. Oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie składania ofert zostaną niezwłocznie zwrócone Wykonawcom bez ich otwierania.

11.    Termin związania ofertą:

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

12.   Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej:

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

13.   Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej:

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej

14.   Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6:

Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy p.z.p.

 15.  Osoby uprawnione do kontaktu z Wykonawcami:

Osoby uprawnione do kontaktu z Wykonawcami:

1)      w zakresie przedmiotu zamówienia – Pani  Monika Sokołwoska -Trela  – w godz. 8:00 – 15:00 od poniedziałku do piątku, pok. nr 2, tel.015-8412 334, Ośrodek Pomocy Społecznej w Nisku, ul. 3-go Maja 10, 37-400 Nisko.

Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 21.08.2012 r.

Numer ogłoszenia:  308240-2012

     Nisko, dnia 21.08.2012 r.  

                                                                                                            KIEROWNIK

                                                                                                  Ośrodka Pomocy Społecznej w Nisku

                                                                                                             mgr Krystyn a Wszołek

Załączniki

  

Schizofrenia - Otwórzcie Drzwi - 25.09.2011
Tegoroczne obchody Dnia Solidarności z Osobami Chorującymi Psychicznie w ramch kampanii "Schizofrenia - Otwórzcie Drzwi", odbyły się 25 września. Hasło przewodnie tegorocznych ochodów to: "Samorząd Partnerem w Ochronie Zdrowia Psychicznego".
W naszym Środowiskowym Domu w ramach spotkania odbył się między innymi:
  • pokaz multimedialny o działalności naszej Placówki
  • wystawa prac uczestników
  • była też możliwość zobaczenia poszczególnych pracowni i zapoznania się z prowadzonymi zajęciami.

W spotkaniu uczestniczyli zaproszeni goście, rodziny, osoby zainteresowane problematyką zdrowia psychicznego, uczestnicy i pracownicy ŚDS. Celem kampani "Schizofrenia - Otwórzcie Drzwi" jest poprawa społecznego odbioru i przeciwdziałanie napiętnowaniu i dyskryminacji osób z problemami psychicznymi. W Polsce realizowana jest ona od września 2000 roku. Program uzyskał ptronat Ministerstwa Zdrowia i Opieki Społecznej.

Ogłoszenie o zawarciu umowy - 04.08.2011
Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej w Nisku ogłasza, że w dniu 04.08.2011 roku Ośrodek Pomocy Społecznej w Nisku, ul. 3-go Maja 10, 37-400 Nisko udzielił zamówienie publiczne prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 14 000 euro i poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) na:
"Świadczenie usług w zakresie doradztwa zawodowego i szkoleń zawodowych w ramach projektu pn.:Podmiot zatrudnienia socjalnego partnerem Ośrodka Pomocy Społecznej i Powiatowego Urzędu Pracy w realizacji kontraktu socjalnego" współfinansowanego ze środków Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej. Umowa na wykonanie usługi objętej zamówieniem została podpisana z firmą  PROFESSIONAL BUSINESS ADVICE szkolenia zawodowe i ustawiczne ALINA PIORUN, Al.Jana Pawła II 22/102, 37-450 Stalowa Wola.Cena oferty : 24505,50 PLN


Podmiot zatrudnienia socjalnego partnerem Ośrodka Pomocy Społecznej i Powiatowego Urzędu Pracy w realizacji kontraktów socjalnych

 

 



KIEROWNIK
Ośrodka Pomocy Społecznej w Nisku

mgr KrystynaWszołek

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - 02.08.2011
Na podstawie art. 92 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) w imieniu Ośrodka Pomocy Społecznej w Nisku, ul. 3-go Maja 10, 37-400 Nisko informuję, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 14 000 euro i poniżej kwot określonych w przepisach
wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy p.z.p. na "Świadczenie usług w zakresie doradztwa zawodowego oraz szkoleń zawodowych w ramach realizacji projektu pn.:"Podmiot zatrudnienia socjalnego partnerem Ośrodka Pomocy Społecznej i Powiatowego Urzędu Pracy w realizacji kontraktu socjalnego" wybrana została jako najkorzystniejsza oferta nr 3 złożona przez Professional Business Advice szkolenia zawodowe i ustawiczne ALINA PIORUN Al.Jana Pawła II 22/102 , 37-450 Stalowa Wola.
Wykonawca spełnia wymagane warunki udziału w postępowaniu przetargowym, a jego oferta jest najkorzystniejsza cenowo dla Zamawiającego. W wyniku oceny, oferta otrzymała 100 pkt, przy zastosowaniu kryterium jakim jest najniższa cena.
Informacja dotycząca Wykonawców, którzy złożyli oferty w postępowaniu przetargowym wraz ze streszczeniem oceny i porównania złożonych ofert i otrzymaną punktacją:

Numer oferty
Nazwa (firmy)
siedziba i adres Wykonawcy
Liczba punktów w kryterium "CENA"
Razem liczba punktów
1.
EKSA Sp.z.o.o., Al.Powstańców Warszawy 16,35-329 Rzeszów
88,31
88,31
2.
KURSOR Ośrodek Szkolenia,Dokształcania i Doskonalenia Kadr, ul.Partyzantów 9,22-400 Zamość
83,15
83,15
3.
Professional Business Advice szkolenia zawodowe i ustawiczne ALINA PIORUN Al.Jana Pawła II 22/102, 37-450 Stalowa Wola
100
100
4.
INNOVO INNOWACJE W BIZNESIE Sp.z.o.o. Ul.Śniadeckich 34, 38-200 Jasło
73,49
73,49
 

DPŚ.401.3.2011

 

KIEROWNIK
Ośrodka Pomocy Społecznej w Nisku

mgr KrystynaWszołek

 


Copyright © OPS Nisko 2003-2008 | ISO 8859-2 | min. rozdz. 1024 x 768 | Firefox 1.0, NN v.7, Mozilla 1.4, Opera 7.5 i IE v. 6/7
l> s/1_36a.gif" alt="" width="3" height="37" /> l> s/1_36a.gif" alt="" width="3" height="37" /> l> v.7, Mozilla 1.4, Opera 7.5 i IE v. 6/7 l> s/1_36a.gif" alt="" width="3" height="37" /> l>