Na niniejszych stronach znajdziecie Państwo informacje dotyczące: pomocy społecznej, wykaz instytucji udzielających pomocy psychologicznej i prowadzących terapię oraz najważniejsze akty prawne.
Ogłoszenie o poszukiwaniu pracodawców w ramach projektu.
PUNKT INFORMACYJNO-KONSULTACYJ-
NY DLA OFIAR PRZEMOCY
W RODZINIE
PRZY OŚRODKU POMOCY SPOŁECZNEJ
ul. 3-go Maja 8, 37-400 Nisko
ZADZWOŃ: 015 841 25 27
NAPISZ: pik@ops-nisko.pl Bezpłatna profesjonalna pomoc i wspar-
cie psychologiczne, socjalne
i prawne
PONIEDZIAŁKI - PIĄTKI OD 7.30 DO 15.30
BIULETYN INFORMACJI
PUBLICZNEJ
OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Świadczenie usług cateringowych na dożywianie podopiecznych
Ośrodka Pomocy Społecznej w Nisku
W dniu 15.05.2014 weszła w życie ustawa
z dnia 4 kwietnia 2014 o ustaleniu i wypłacie zasiłków dla
opiekunów (Dz.U. 2014 poz. 567).
Ustawa ta określa warunki nabywania oraz
zasady ustalania i wypłacania zasiłków dla opiekunów osobom,
które utraciły prawo do świadczenia pielęgnacyjnego z dniem 1
lipca 2013 roku w związku z wygaśnięciem z mocy prawa decyzji
przyznającej prawo do świadczenia pielęgnacyjnego.
Zasiłek dla opiekuna przysługuje osobie,
jeżeli decyzja o przyznaniu jej prawa do świadczenia
pielęgnacyjnego wygasła z mocy prawa na podstawie art. 11 ust. 3
ustawy z dnia 7 grudnia 2012 r. o zmianie ustawy o
świadczeniach rodzinnych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U.
poz. 1548 oraz z 2013 r. poz. 1557) z dniem 1 lipca 2013 r.
Zasiłek dla opiekuna
przysługuje:
1) za okresy od dnia 1 lipca
2013 r. do dnia poprzedzającego dzień wejścia w życie
ustawy, w których osoba spełniała warunki do otrzymania
świadczenia pielęgnacyjnego określone w ustawie z dnia 28
listopada 2003 r. o świadczeniach rodzinnych (Dz. U. z 2006 r.
Nr 139, poz. 992, z późn. zm.) w brzmieniu obowiązującym w dniu
31 grudnia 2012 r.
2) od dnia wejścia w życie
ustawy, jeżeli osoba spełnia warunki do otrzymania świadczenia
pielęgnacyjnego określone w ustawie z dnia 28 listopada 2003
r. o świadczeniach rodzinnych w brzmieniu
obowiązującym w dniu 31 grudnia 2012 r.
Zasiłek dla opiekuna za okresy, o
których mowa w pkt.1 przysługuje wraz z odsetkami ustalonymi w
wysokości odsetek ustawowych, określonej przepisami prawa
cywilnego.
Odsetki przysługują do dnia wejścia w
życie ustawy.
Zasiłek dla opiekuna nie
przysługuje za okresy, w których:
1) osobie ubiegającej się o zasiłek dla
opiekuna zostało ustalone prawo do specjalnego zasiłku
opiekuńczego lub świadczenia pielęgnacyjnego lub
2) na osobę wymagającą opieki innej
osobie zostało ustalone prawo do specjalnego zasiłku
opiekuńczego lub świadczenia pielęgnacyjnego
Zarejestrowanie w powiatowym urzędzie
pracy jako osoba poszukująca pracy lub posiadanie statusu
bezrobotnego nie ma wpływu na uprawnienie do zasiłku dla
opiekuna w okresie od 1 lipca 2013 do dnia złożenia wniosku
o ustalenie zasiłku dla opiekuna.
W przypadku gdy o zasiłek dla opiekuna
ubiegają się rolnicy, małżonkowie rolników lub domownicy, w
rozumieniu przepisów ustawy z dnia 20 grudnia 1990 r. o
ubezpieczeniu społecznym rolników (Dz. U. z 2013 r. poz. 1403,
1623 i 1650) świadczenie to przysługuje odpowiednio:
1) rolnikom w przypadku
zaprzestania prowadzenia przez nich gospodarstwa rolnego;
2) małżonkom rolników lub domownikom w przypadku zaprzestania
prowadzenia przez nich gospodarstwa rolnego albo wykonywania
przez nich pracy w gospodarstwie rolnym.
Zaprzestanie prowadzenia gospodarstwa
rolnego lub zaprzestanie wykonywania
pracy w gospodarstwie rolnym potwierdza się stosownym
oświadczeniem złożonym pod rygorem odpowiedzialności karnej za
składanie fałszywych zeznań. Składający oświadczenie jest
obowiązany do zawarcia w nim klauzuli następującej treści:
„Jestem świadomy odpowiedzialności karnej za złożenie fałszywego
oświadczenia.”. Klauzula ta zastępuje pouczenie organu o
odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych zeznań.
Zasiłek dla opiekuna przysługuje
w wysokości 520,00 zł miesięcznie.
Postępowanie w sprawie ustalenia
prawa do zasiłku dla opiekuna organ ustalający prawo do
świadczeń pielęgnacyjnych wszczyna na wniosek osoby ubiegającej
się o zasiłek dla opiekuna. Wniosek może być złożony
nie później niż w terminie 4 miesięcy od dnia
wejścia w życie ustawy ( tj. do 15.09.2014)
Jeżeli w w/w okresie toczy się
postępowanie o wydanie orzeczenia o niepełnosprawności lub
orzeczenia o stopniu niepełnosprawności osobie, nad którą jest
sprawowana opieka, wniosek może być złożony nie później niż w
terminie 4 miesięcy od dnia wydania tego orzeczenia.
Prawo do zasiłku dla opiekuna ustala się
na czas nieokreślony, chyba że orzeczenie o
niepełnosprawności lub orzeczenie o stopniu niepełnosprawności
zostało wydane na czas określony. W przypadku wydania orzeczenia
niepełnosprawności lub orzeczenia o stopniu niepełnosprawności
na czas określony prawo do zasiłku dla opiekuna ustala się do
ostatniego dnia miesiąca, w którym upływa termin ważności
orzeczenia.
Ustalając prawo do zasiłku dla
opiekuna za okres od dnia wejścia w życie ustawy organ
ustalający prawo do świadczenia pielęgnacyjnego zwraca się do
kierownika ośrodka pomocy społecznej o przeprowadzenie
rodzinnego wywiadu środowiskowego, na zasadach określonych w
przepisach o pomocy społecznej, w celu potwierdzenia faktu
sprawowania opieki przez osobę ubiegająca się o zasiłek dla
opiekuna.
Wywiad przeprowadza się w miejscu
sprawowania opieki nad osoba niepełnosprawną.
WARUNKI DO OTRZYMANIA ŚWIADCZENIA
PIELĘGNACYJNEGO
OKREŚLONE W USTAWIE Z DNIA 28 LISTOPADA 2003 ROKU O
ŚWIADCZENIACH RODZINNYCH (DZ.U.2006, NR 139, POZ.992 ZE ZM.) W
BRZMIENIU OBOWIĄZUJĄCYM W DNIU 31.12.2012
Art.17.1 – świadczenie
pielęgnacyjne z tytułu rezygnacji z zatrudnienia lub innej
pracy zarobkowej przysługuje:
1) matce albo ojcu,
2) innym osobom, na których,
zgodnie z przepisami ustawy z dnia 25 lutego 1964 – Kodeks
rodzinny i opiekuńczy (Dz.U.nr 9 poz.59 z późn.zm.), ciąży
obowiązek alimentacyjny, z wyjątkiem osób o znacznym stopniu
niepełnosprawności,
3)
opiekunowi faktycznemu dziecka,
- jeżeli nie podejmują lub
rezygnują z zatrudnienia lub innej pracy zarobkowej w celu
sprawowania opieki nad osobą legitymującą się orzeczeniem o
niepełnosprawności łącznie ze wskazaniami: konieczności stałej
lub długotrwałej opieki lub pomocy innej osoby w związku ze
znacznie ograniczoną możliwością samodzielnej egzystencji oraz
konieczności stałego współudziału na co dzień opiekuna dziecka w
procesie jego leczenia, rehabilitacji i edukacji, albo
osobą legitymującą się orzeczeniem o znacznym stopniu
niepełnosprawności.
1a. Osobie innej niż
spokrewniona w pierwszym stopniu, na której ciąży obowiązek
alimentacyjny, przysługuje świadczenie pielęgnacyjne, w
przypadku, gdy nie ma osoby spokrewnionej w pierwszym stopniu
albo gdy osoba ta nie jest w stanie sprawować opieki, o której
mowa w ust. 1
Świadczenie pielęgnacyjne nie przysługuje, jeżeli:
1) osoba sprawująca opiekę
ma ustalone prawo do emerytury, renty, renty
rodzinnej z tytułu śmierci małżonka przyznanej w
przypadku zbiegu prawa do renty rodzinnej i innego
świadczenia emerytalno – rentowego, renty socjalnej, zasiłku
stałego, nauczycielskiego świadczenia kompensacyjnego, zasiłku
przedemerytalnego lub świadczenia przedemerytalnego;
2) osoba sprawująca opiekę
ma ustalone prawo do świadczenia pielęgnacyjnego, na inną osobę
w rodzinie lub poza rodziną
3)
osoba wymagająca opieki :
a) pozostaje w związku
małżeńskim, chyba że współmałżonek legitymuje się orzeczeniem o
znacznym stopniu niepełnosprawności,
b) została umieszczona w rodzinie
zastępczej, z wyjątkiem rodziny zastępczej spokrewnionej z
dzieckiem, na której ciąży obowiązek alimentacyjny, albo w
związku z koniecznością kształcenia, rewalidacji lub
rehabilitacji, w placówce zapewniającej całodobową opiekę, w tym
w specjalnym ośrodku szkolno – wychowawczym, i korzysta w niej z
całodobowej opieki przez więcej niż 5 dni w tygodniu, z
wyjątkiem zakładów opieki zdrowotnej.
4)
osoba w rodzinie ma ustalone prawo do wcześniejszej emerytury na
to dziecko,
5) osoba w rodzinie ma ustalone
prawo do dodatku do zasiłku rodzinnego z tytułu opieki nad
dzieckiem w okresie korzystania z urlopu wychowawczego, albo do
świadczenia pielęgnacyjnego na tę lub inną osobę w rodzinie lub
poza rodziną
6) na osobę wymagającą opieki
członek rodziny jest uprawniony za granicą do świadczenia na
pokrycie wydatków związanych z opieką, chyba że przepisy o
koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego lub dwustronne
umowy o zabezpieczeniu społecznym stanowią inaczej.
OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Świadczenie usług cateringowych na dożywianie podopiecznych
Ośrodka Pomocy Społecznej w Nisku
OGŁOSZENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Ośrodek Pomocy Społecznej w Nisku
ul. 3-go Maja 10
37-400 Nisko
tel. (15 ) 841 – 23 – 34
fax: (15 ) 841 – 46 – 38 w.12
strona internetowa: www.ops.nisko.pl
mail: opsmg@rzeszow.uw.gov.pl
niniejszym informuje o wyniku
postępowania w trybie przetargu nieograniczonego na świadczenie
usługi pn.
„Świadczenie usług
cateringowych na dożywianie podopiecznych Ośrodka Pomocy
Społecznej w Nisku”
Najkorzystniejszą ofertę złożyła firma:
Pani Krystyna Winiarska
GOSPODA
ul. Polna 33
37-400 Nisko
za cenę
85 424,00 zł
Uzasadnienie wyboru:
Wybrana oferta spełnia wszystkie wymagania formalne Zamawiającego i
posiada najkorzystniejszą cenę.
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert
Numer oferty
Nazwa i adres
Liczba pkt w kryterium
cena
Razem
1
Krystyna Winiarska
GOSPODA
ul. Polna 33
37-400 Nisko
100
100
W toku postępowania nie został wykluczony żaden oferent, ani też
żadna z ofert nie podlegała odrzuceniu.
Nisko, dnia:
2013-12-20
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Świadczenie usług cateringowych na dożywianie podopiecznych
Ośrodka Pomocy Społecznej w Nisku
Numer ogłoszenia: 267683 - 2013; data zamieszczenia: 10.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. 3 Maja 10,
37-400 Nisko, woj. podkarpackie, tel. 015 8412334, faks 015
8412334.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie
usług cateringowych na dożywianie podopiecznych Ośrodka Pomocy
Społecznej w Nisku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu
zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dożywianie podopiecznych
Ośrodka Pomocy Społecznej w Nisku w postaci gorącego posiłku,
jedno - lub dwudaniowego, na podstawie decyzji administracyjnej
wydanej przez Kierownika Ośrodka Pomocy Społecznej w Nisku, w
okresie wskazanym w decyzji, w dni robocze od poniedziałku do
piątku. Terenem wykonania zadania jest gmina Nisko. Przewiduje
się dożywianie średnio 98 osób miesięcznie. Roczna liczba
posiłków wynosi około 126 617. Zamawiający zastrzega sobie, że
liczba osób korzystających z dożywiania może ulec zmianie w
trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązuje
się do przygotowania i podawania posiłków dla podopiecznych
Ośrodka Pomocy Społecznej w Nisku oraz zapewnienia pomieszczenia
do ich spożywania. Lokal, w którym podopieczni będą spożywać
posiłki, musi znajdować się na terenie Niska - w centrum lub w
jego pobliżu, tak aby osoby korzystające z posiłków mogły
swobodnie dojść pieszo. Przez usługi cateringowe zwane dalej
usługami rozumie się przygotowanie gorących posiłków obiadowych
jednodaniowych (zupa lub drugie danie) i dowóz tych posiłków
samochodem (samochodami) w termoizolacyjnych pojemnikach lub
termosach w następującej organizacji: Niepubliczna Szkoła
Podstawowa w Racławicach, ul. Rudnicka 81 - dowóz w godzinach od
10:00 do 12:00, w dni nauki szkolne, od poniedziałku do piątku
Niepubliczne Przedszkole Słoneczko w Racławicach, ul. Rudnicka
106 - dowóz w godzinach od 11:00 do 12:00, przez cały rok
kalendarzowy, pomijając dni wolne od pracy, od poniedziałku do
piątku (z uwzględnieniem ferii, wakacji, okresów
przedświątecznych) Środowiskowy Dom Samopomocy, ul. 3-go Maja 10
- dowóz w godzinach od 13.30 do 14.00, przez cały rok
kalendarzowy, pomijając dni wolne od pracy, od poniedziałku do
piątku Świetlica Środowiskowo-Profilaktyczna w Nisku, ul.
Kwiatkowskiego 2b - dowóz w godzinach: od 14:00 do 14:30, przez
cały rok kalendarzowy, pomijając dni wolne od pracy, od
poniedziałku do piątku (z uwzględnieniem ferii, wakacji, okresów
przedświątecznych) Świetlica Środowiskowo-Profilaktyczna w
Wolinie, ul. Sienkiewicza 22b - dowóz w godzinach: od 14:30 do
15:00, przez cały rok kalendarzowy, pomijając dni wolne od
pracy, od poniedziałku do piątku ( z uwzględnieniem ferii,
wakacji, okresów przedświątecznych) Świetlica
Środowiskowo-Profilaktyczna w Nowosielcu 134a - dowóz w
godzinach: od 15:30 do 16:00, przez cały rok kalendarzowy,
pomijając dni wolne od pracy, od poniedziałku do piątku (z
uwzględnieniem ferii, wakacji, okresów przedświątecznych)
Młodzież szkół ponadgimnazjalnych - konsumpcja w stołówce
Wykonawcy w godzinach od 11:00 do 16:00, w dni nauki szkolne, od
poniedziałku do piątku. Inne osoby dorosłe - konsumpcja w
stołówce Wykonawcy w godzinach od 11:00 do 16:00, przez cały rok
kalendarzowy, pomijając dni wolne od pracy, od poniedziałku do
piątku Przygotowanie i wydawanie posiłków należy wykonywać z
należną starannością - przy zachowaniu odpowiednich warunków
higieny, przestrzeganiu norm ilościowych, dla poszczególnych
posiłków o wartości kalorycznej, zgodnie z normami sanitarnymi
dla żywienia zbiorowego. Świadczenie usług żywieniowych powinno
być zgodne z ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.
U. z 2006 r. Nr 171, poz. 1225 z późn. zm.) oraz zaleceniami
Głównego Inspektora Sanitarnego i Instytutu Żywności i Żywienia
w sprawie norm wyżywienia i żywienia, jakie obowiązują w
zakładach żywienia zbiorowego oraz jakości zdrowotnej żywności,
z uwzględnieniem zaleceń dotyczących: wyposażenia (stanu
technicznego i sanitarnego pomieszczeń i urządzeń), personelu
(kwalifikacje i niezbędne badania lekarskie), cyklu
produkcyjnego i jego poszczególnych etapów (przestrzegania zasad
sanitarno-higienicznych na każdym etapie: produkcji posiłków,
wydawania posiłków, składania i magazynowania produktów,
przewozu posiłków), w zakresie jakości usług (w sposób
gwarantujący jakość posiłków zgodną z zalecanymi normami
dotyczącymi zawartości składników pokarmowych zapewniających
różnorodność diety). Wymagania w zakresie dystrybucji, jakości i
gramatury oraz dostarczania posiłków: posiłki muszą być
przygotowane i transportowane w higienicznych warunkach,
pojemniki muszą być szczelnie zamknięte, aby nie wylewały się z
nich dania płynne i utrzymywały odpowiednią temperaturę,
gramatura poszczególnych porcji żywnościowych musi być zgodna z
normami ilościowymi, dla poszczególnych posiłków, dostarczane i
wydawane posiłki muszą być gorące, poza posiłkami, które co do
zasady są spożywane na zimno. Wykonawca jest odpowiedzialny za
przestrzeganie przez osoby wykonujące zamówienie, obowiązujących
przepisów BHP, przeciwpożarowych i higieniczno-sanitarnych oraz
ponosić będzie odpowiedzialność prawną i materialną wobec
organów kontroli w zakresie przestrzegania przepisów BHP,
przeciwpożarowych i higieniczno-sanitarnych, oraz w zakresie
wykonywanej usługi (tj. jakości produktów i przygotowania
posiłków, ich zgodności z odpowiednimi normami oraz wymagań
higieniczno-sanitarnych i porządkowych). Wykonawca musi
dysponować niezbędnym zapleczem kuchennym na terenie gminy
Nisko, miejscem do spożywania posiłków na terenie miasta Nisko,
doświadczeniem, a także osobami uprawnionymi do wykonywania
zamówienia..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
·
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień
uzupełniających
·
Przedmiotem zamówienia uzupełniającego będą usługi tego samego
rodzaju , udzielone w ilości nie większej niż 50 % wartości
zamówienia podstawowego.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU
DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub
czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich
posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oO
udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy
spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania
określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa
nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków
udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie
spełnia. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, gdy
Wykonawca oświadczy, że posiada uprawnienia do prowadzenia
określonej działalności
·
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oO
udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy
spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana
na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający uzna, że warunek
jest spełniony, gdy Wykonawca oświadczy, że posiada wiedzę i
doświadczenie pozwalające na prawidłową realizację zamówienia
·
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oO
udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy
spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim
potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w
postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, gdy Wykonawca
oświadczy, że dysponuje odpowiednim potencjałem wystarczającym
do wykonania zamówienia
·
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oO
udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy
spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do
wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w
postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, gdy Wykonawca
oświadczy, że dysponuje odpowiednim osobami zdolnymi do
wykonania zamówienia
·
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oO
udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy
spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana
na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający uzna, że warunek
jest spełniony, gdy Wykonawca oświadczy, że znajduje się w
sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie
zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ
DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW
UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA
PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę
warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz
oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy
przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na
podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza
terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości -
wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy
kapitałowej
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie
konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie
należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wzór oferty Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w
niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile nie
wynika to z dokumentów rejestracyjnych) Pełnomocnictwo osób
podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy, zaciągania w
jego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej
cenie oferty oraz podpisania oferty musi bezpośrednio wynikać z
dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli
pełnomocnictwo takie nie wynika wprost z dokumentu
stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego
rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności
gospodarczej), to do oferty należy dołączyć oryginał lub
poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, kopię
pełnomocnictwa wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez
osoby do tego upełnomocnione. Wykaz części zamówienia, które
wykonawcy wykonają własnymi siłami, a które zamierzają powierzyć
podwykonawcom. Wykonawca jest obowiązany wskazać w ofercie
części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć
podwykonawcom w takim przypadku załącza do oferty odpowiednie
oświadczenie. W przypadku braku oświadczenia uznaje się, że
oferent samodzielnie wykona zamówienie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w
stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków
zmian
Zmiany umowy określone są §8 wzoru umowy o treści: Zmiana umowy
1. Zamawiający przewiduje zmiany umowy w zakresie: a)
wymienionych w umowie, przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy
wskazanych jako osoby do kontaktu, b) obniżenie ceny za dany
przedmiot zamówienia, c) zamiany produktu w przypadku
zaprzestania produkcji lub niemożności dostawy na produkt
równoważy lub lepszy jakościowo pod warunkiem, że cena nowego
produktu nie spowoduje zmiany ceny przewidzianej w umowie, d)
miejsca dostawy spowodowaną zmianami organizacyjnymi
Zamawiającego. 2. Zmiana postanowień zawartej umowy może
nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem
nieważności. 3. Zmniejszenie ilości usług określonych w
niniejszej umowie i na warunkach umownych nie wymagana zgodą obu
stron , stanowi decyzję Zamawiającego. 4. Wwynagrodzenie
Wykonawcy o którym mowa w § 6 ust. 1 może ulec zmianie w
zakresie zmiany ustawowej wysokości stawki podatku VAT: jeżeli w
trakcie realizacji przedmiotu umowy nastąpi zmiana stawki
podatku VAT dla usług objętych przedmiotem zamówienia, Strony
dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego - dotyczy to
części wynagrodzenia za usługi , których w dniu zmiany stawki
podatku VAT jeszcze nie wykonano.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres
strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja
istotnych warunków zamówienia: www.ops.nisko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod
adresem: pokój nr: pok. nr 7 Sekretariat Ośrodek Pomocy
Społecznej w Nisku.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu lub ofert: 19.12.2013 godzina 10:00, miejsce: pokój
nr: pok. nr 7 Sekretariat Ośrodek Pomocy Społecznej w Nisku.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od
ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania
projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków
pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających
zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie
Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały
być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie
Świadczenie usług cateringowych na dożywianie podopiecznych
Ośrodka Pomocy Społecznej w Nisku
Numer ogłoszenia: 267683 - 2013; data zamieszczenia: 10.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. 3 Maja 10,
37-400 Nisko, woj. podkarpackie, tel. 015 8412334, faks 015
8412334.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie
usług cateringowych na dożywianie podopiecznych Ośrodka Pomocy
Społecznej w Nisku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu
zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dożywianie podopiecznych
Ośrodka Pomocy Społecznej w Nisku w postaci gorącego posiłku,
jedno - lub dwudaniowego, na podstawie decyzji administracyjnej
wydanej przez Kierownika Ośrodka Pomocy Społecznej w Nisku, w
okresie wskazanym w decyzji, w dni robocze od poniedziałku do
piątku. Terenem wykonania zadania jest gmina Nisko. Przewiduje
się dożywianie średnio 98 osób miesięcznie. Roczna liczba
posiłków wynosi około 126 617. Zamawiający zastrzega sobie, że
liczba osób korzystających z dożywiania może ulec zmianie w
trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązuje
się do przygotowania i podawania posiłków dla podopiecznych
Ośrodka Pomocy Społecznej w Nisku oraz zapewnienia pomieszczenia
do ich spożywania. Lokal, w którym podopieczni będą spożywać
posiłki, musi znajdować się na terenie Niska - w centrum lub w
jego pobliżu, tak aby osoby korzystające z posiłków mogły
swobodnie dojść pieszo. Przez usługi cateringowe zwane dalej
usługami rozumie się przygotowanie gorących posiłków obiadowych
jednodaniowych (zupa lub drugie danie) i dowóz tych posiłków
samochodem (samochodami) w termoizolacyjnych pojemnikach lub
termosach w następującej organizacji: Niepubliczna Szkoła
Podstawowa w Racławicach, ul. Rudnicka 81 - dowóz w godzinach od
10:00 do 12:00, w dni nauki szkolne, od poniedziałku do piątku
Niepubliczne Przedszkole Słoneczko w Racławicach, ul. Rudnicka
106 - dowóz w godzinach od 11:00 do 12:00, przez cały rok
kalendarzowy, pomijając dni wolne od pracy, od poniedziałku do
piątku (z uwzględnieniem ferii, wakacji, okresów
przedświątecznych) Środowiskowy Dom Samopomocy, ul. 3-go Maja 10
- dowóz w godzinach od 13.30 do 14.00, przez cały rok
kalendarzowy, pomijając dni wolne od pracy, od poniedziałku do
piątku Świetlica Środowiskowo-Profilaktyczna w Nisku, ul.
Kwiatkowskiego 2b - dowóz w godzinach: od 14:00 do 14:30, przez
cały rok kalendarzowy, pomijając dni wolne od pracy, od
poniedziałku do piątku (z uwzględnieniem ferii, wakacji, okresów
przedświątecznych) Świetlica Środowiskowo-Profilaktyczna w
Wolinie, ul. Sienkiewicza 22b - dowóz w godzinach: od 14:30 do
15:00, przez cały rok kalendarzowy, pomijając dni wolne od
pracy, od poniedziałku do piątku ( z uwzględnieniem ferii,
wakacji, okresów przedświątecznych) Świetlica
Środowiskowo-Profilaktyczna w Nowosielcu 134a - dowóz w
godzinach: od 15:30 do 16:00, przez cały rok kalendarzowy,
pomijając dni wolne od pracy, od poniedziałku do piątku (z
uwzględnieniem ferii, wakacji, okresów przedświątecznych)
Młodzież szkół ponadgimnazjalnych - konsumpcja w stołówce
Wykonawcy w godzinach od 11:00 do 16:00, w dni nauki szkolne, od
poniedziałku do piątku. Inne osoby dorosłe - konsumpcja w
stołówce Wykonawcy w godzinach od 11:00 do 16:00, przez cały rok
kalendarzowy, pomijając dni wolne od pracy, od poniedziałku do
piątku Przygotowanie i wydawanie posiłków należy wykonywać z
należną starannością - przy zachowaniu odpowiednich warunków
higieny, przestrzeganiu norm ilościowych, dla poszczególnych
posiłków o wartości kalorycznej, zgodnie z normami sanitarnymi
dla żywienia zbiorowego. Świadczenie usług żywieniowych powinno
być zgodne z ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.
U. z 2006 r. Nr 171, poz. 1225 z późn. zm.) oraz zaleceniami
Głównego Inspektora Sanitarnego i Instytutu Żywności i Żywienia
w sprawie norm wyżywienia i żywienia, jakie obowiązują w
zakładach żywienia zbiorowego oraz jakości zdrowotnej żywności,
z uwzględnieniem zaleceń dotyczących: wyposażenia (stanu
technicznego i sanitarnego pomieszczeń i urządzeń), personelu
(kwalifikacje i niezbędne badania lekarskie), cyklu
produkcyjnego i jego poszczególnych etapów (przestrzegania zasad
sanitarno-higienicznych na każdym etapie: produkcji posiłków,
wydawania posiłków, składania i magazynowania produktów,
przewozu posiłków), w zakresie jakości usług (w sposób
gwarantujący jakość posiłków zgodną z zalecanymi normami
dotyczącymi zawartości składników pokarmowych zapewniających
różnorodność diety). Wymagania w zakresie dystrybucji, jakości i
gramatury oraz dostarczania posiłków: posiłki muszą być
przygotowane i transportowane w higienicznych warunkach,
pojemniki muszą być szczelnie zamknięte, aby nie wylewały się z
nich dania płynne i utrzymywały odpowiednią temperaturę,
gramatura poszczególnych porcji żywnościowych musi być zgodna z
normami ilościowymi, dla poszczególnych posiłków, dostarczane i
wydawane posiłki muszą być gorące, poza posiłkami, które co do
zasady są spożywane na zimno. Wykonawca jest odpowiedzialny za
przestrzeganie przez osoby wykonujące zamówienie, obowiązujących
przepisów BHP, przeciwpożarowych i higieniczno-sanitarnych oraz
ponosić będzie odpowiedzialność prawną i materialną wobec
organów kontroli w zakresie przestrzegania przepisów BHP,
przeciwpożarowych i higieniczno-sanitarnych, oraz w zakresie
wykonywanej usługi (tj. jakości produktów i przygotowania
posiłków, ich zgodności z odpowiednimi normami oraz wymagań
higieniczno-sanitarnych i porządkowych). Wykonawca musi
dysponować niezbędnym zapleczem kuchennym na terenie gminy
Nisko, miejscem do spożywania posiłków na terenie miasta Nisko,
doświadczeniem, a także osobami uprawnionymi do wykonywania
zamówienia..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
·
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień
uzupełniających
·
Przedmiotem zamówienia uzupełniającego będą usługi tego samego
rodzaju , udzielone w ilości nie większej niż 50 % wartości
zamówienia podstawowego.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU
DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub
czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich
posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oO
udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy
spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania
określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa
nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków
udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie
spełnia. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, gdy
Wykonawca oświadczy, że posiada uprawnienia do prowadzenia
określonej działalności
·
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oO
udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy
spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana
na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający uzna, że warunek
jest spełniony, gdy Wykonawca oświadczy, że posiada wiedzę i
doświadczenie pozwalające na prawidłową realizację zamówienia
·
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oO
udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy
spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim
potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w
postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, gdy Wykonawca
oświadczy, że dysponuje odpowiednim potencjałem wystarczającym
do wykonania zamówienia
·
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oO
udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy
spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do
wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w
postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, gdy Wykonawca
oświadczy, że dysponuje odpowiednim osobami zdolnymi do
wykonania zamówienia
·
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oO
udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy
spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana
na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający uzna, że warunek
jest spełniony, gdy Wykonawca oświadczy, że znajduje się w
sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie
zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ
DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW
UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA
PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę
warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz
oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy
przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na
podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza
terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości -
wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy
kapitałowej
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie
konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie
należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wzór oferty Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w
niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile nie
wynika to z dokumentów rejestracyjnych) Pełnomocnictwo osób
podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy, zaciągania w
jego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej
cenie oferty oraz podpisania oferty musi bezpośrednio wynikać z
dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli
pełnomocnictwo takie nie wynika wprost z dokumentu
stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego
rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności
gospodarczej), to do oferty należy dołączyć oryginał lub
poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, kopię
pełnomocnictwa wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez
osoby do tego upełnomocnione. Wykaz części zamówienia, które
wykonawcy wykonają własnymi siłami, a które zamierzają powierzyć
podwykonawcom. Wykonawca jest obowiązany wskazać w ofercie
części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć
podwykonawcom w takim przypadku załącza do oferty odpowiednie
oświadczenie. W przypadku braku oświadczenia uznaje się, że
oferent samodzielnie wykona zamówienie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w
stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków
zmian
Zmiany umowy określone są §8 wzoru umowy o treści: Zmiana umowy
1. Zamawiający przewiduje zmiany umowy w zakresie: a)
wymienionych w umowie, przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy
wskazanych jako osoby do kontaktu, b) obniżenie ceny za dany
przedmiot zamówienia, c) zamiany produktu w przypadku
zaprzestania produkcji lub niemożności dostawy na produkt
równoważy lub lepszy jakościowo pod warunkiem, że cena nowego
produktu nie spowoduje zmiany ceny przewidzianej w umowie, d)
miejsca dostawy spowodowaną zmianami organizacyjnymi
Zamawiającego. 2. Zmiana postanowień zawartej umowy może
nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem
nieważności. 3. Zmniejszenie ilości usług określonych w
niniejszej umowie i na warunkach umownych nie wymagana zgodą obu
stron , stanowi decyzję Zamawiającego. 4. Wwynagrodzenie
Wykonawcy o którym mowa w § 6 ust. 1 może ulec zmianie w
zakresie zmiany ustawowej wysokości stawki podatku VAT: jeżeli w
trakcie realizacji przedmiotu umowy nastąpi zmiana stawki
podatku VAT dla usług objętych przedmiotem zamówienia, Strony
dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego - dotyczy to
części wynagrodzenia za usługi , których w dniu zmiany stawki
podatku VAT jeszcze nie wykonano.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres
strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja
istotnych warunków zamówienia: www.ops.nisko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod
adresem: pokój nr: pok. nr 7 Sekretariat Ośrodek Pomocy
Społecznej w Nisku.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu lub ofert: 19.12.2013 godzina 10:00, miejsce: pokój
nr: pok. nr 7 Sekretariat Ośrodek Pomocy Społecznej w Nisku.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od
ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania
projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków
pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających
zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie
Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały
być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie
Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej w Nisku ogłasza, że w
dniu 12 września 2012 r. Ośrodek Pomocy Społecznej w Nisku, ul.
3-go Maja 10, 37-400 Nisko udzielił zamówienie publiczne
prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości
zamówienia przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty
14 000 euro i poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na
podstawie art. 11 ust. 8
ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.)
Nisko, dnia
12.09.2012 r.
DPŚ.KIS.8111.1.2012
OGŁOSZENIE O ZAWARCIU UMOWY
Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej w Nisku ogłasza, że w
dniu 12 września 2012 r. Ośrodek Pomocy Społecznej w Nisku, ul.
3-go Maja 10, 37-400 Nisko udzielił zamówienie publiczne
prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości
zamówienia przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty
14 000 euro i poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na
podstawie art. 11 ust. 8
ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz.
759 z późn. zm.) na Świadczenie usług w zakresie zajęć
psychoedukacyjnych, doradztwa zawodowego IPD i szkoleń
zawodowych w ramach Projektu Podmiot zatrudnienia socjalnego
partnerem Ośrodka Pomocy Społecznej i Powiatowego Urzędu Pracy w
realizacji kontraktów socjalnych realizowanego w ramach Programu
Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej „Aktywne Formy
Przeciwdziałania Wykluczeniu Społecznego –edycja 2011-2015”.
Umowa na wykonanie usługi objętej zamówieniem została podpisana
z firmą Ośrodek Szkolenia, Dokształcania i Doskonalenia
Kadr KURSOR 22-400 Zamość, ul. Partyzantów 9,
Cena oferty:29 137,12 zł
Zamawiający wybrał ofertę ww. Wykonawcy, ponieważ spełniła
wszystkie wymagania formalne Zamawiającego. W wyniku oceny
oferta otrzymała 100 pkt, przy zastosowaniu kryterium jakim była
najniższa cena za wykonanie przedmiotu zamówienia.
Ogłoszenie o
udzieleniu zamówienia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień
Publicznych pod numerem 344004-2012w dniu 12.09.2012
r.
Kierownik
Ośrodka Pomocy Społecznej
Krystyna Wszołek
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Na
podstawie art. 92 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z
późn. zm.) w imieniu Ośrodka Pomocy Społecznej w Nisku, ul. 3-go
Maja 10, 37-400 Nisko informuję, że w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu
nieograniczonego o wartości zamówienia przekraczającej wyrażoną
w złotych równowartość kwoty 14 000 euro i poniżej kwot
określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8
ustawy p.z.p. na Świadczenie usług w zakresie zajęć
psychoedukacyjnych, doradztwa zawodowego IPD i szkoleń
zawodowych w ramach Projektu Podmiot zatrudnienia socjalnego
partnerem Ośrodka Pomocy Społecznej i Powiatowego Urzędu Pracy w
realizacji kontraktów socjalnych realizowanego w ramach Programu
Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej „Aktywne Formy
Przeciwdziałania Wykluczeniu Społecznego –edycja 2011-2015”.
wybrana została jako najkorzystniejsza ofertanr 1
złożona przezOśrodek Szkolenia, Dokształcania i
Doskonalenia Kadr KURSOR 22-400 Zamość, ul. Partyzantów 9,
Wykonawca spełnia wymagane warunki udziału w postępowaniu
przetargowym, a jego oferta jest najkorzystniejsza cenowo dla
Zamawiającego. W wyniku oceny, oferta otrzymała 100 pkt, przy
zastosowaniu kryterium jakim jest najniższa cena.
Informacja dotycząca Wykonawców, którzy złożyli oferty w postępowaniu
przetargowym wraz ze streszczeniem oceny i porównania złożonych
ofert i otrzymaną punktacją:
Numer
oferty
Nazwa
(firmy)
siedziba i adres Wykonawcy
Liczba punktów w kryterium „CENA”
Razem
liczba punktów
1.
Ośrodek Szkolenia, Dokształcania i Doskonalenia Kadr
KURSOR 22-400 Zamość, ul. Partyzantów 9,
100
100
Stosownie do art. 92 ust. 1 pkt 2 ustawy p.z.p. informuję że w
prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
żadna oferta nie została odrzucona.
Stosownie do art. 92 ust. 1 pkt 3 ustawy p.z.p.
informuję że z prowadzonego postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego nie wykluczono żadnego Wykonawcy.
Na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 4 informuję, że
umowa w sprawie udzielenia zamówienia publicznego może zostać
zawarta z
dniem przekazania niniejszego zawiadomienia, tj. przed upływem
terminów określonych w art. 94 ust. 1 ustawy p.z.p., ponieważ z
prowadzonego postępowania nie wykluczono żadnego Wykonawcy.
Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej
Krystyna Wszołek
Zasiłki rodzinne na nowy okres zasiłkowy
Wnioski o ustalenie prawa do świadczeń
rodzinnych na okres zasiłkowy 2012/2013 będą przyjmowane od 1
września 2012. W przypadku złożenia wniosku wraz z
dokumentami do 30.09.2012 ustalenie prawa do świadczeń
rodzinnych oraz wypłata świadczeń przysługujących za listopad
2012 nastąpi do 30.11.2012
W przypadku złożenia wniosku wraz z
dokumentami od 1.10.2012 do 30.11.2012 ustalenie prawa do
świadczeń rodzinnych oraz wypłata świadczeń przysługujących za
listopad 2012 nastąpi do 31.12.2012
Osoby, które obecnie pobierają zasiłek rodzinny i miały
przyznany dodatek z tytułu rozpoczęcia roku szkolnego 2012/2013
na dzieci – uczniów szkół ponadgimnazjalnych, ewentualnie szkół
wyższych (dotyczy dzieci z orzeczeniem o niepełnosprawności)
winny do 30.09.2012 dostarczyć zaświadczenie szkolne
potwierdzające fakt nauki w roku szkolnym 2012/2013. Obowiązek
ten dotyczy wszystkich dzieci, które ukończyły 18 rok życia.
Jest to niezbędne do wypłaty świadczeń rodzinnych, dodatku z
tytułu rozpoczęcia roku szkolnego oraz dodatku z tytułu podjęcia
nauki w szkole poza miejscem zamieszkania.
Osoby, które chcą otrzymać dodatek w związku z
zamieszkiwaniem przez dziecko w miejscowości, w której znajduje
się siedziba szkoły ponadgimnazjalnej lub szkoły artystycznej
winny do dnia 30.09.2012 dostarczyć dokument potwierdzający
tymczasowe zameldowanie ucznia w bursie, internacie lub w innym
miejscu zapewniającym zamieszkanie prowadzonych przez podmiot
publiczny lub oświadczenie osoby fizycznej o wynajmie lokalu
uczniowi oraz dokument potwierdzający tymczasowe zameldowanie.
Dziecko rozpoczynające w roku szkolnym 2012/2013 roczne
przygotowanie przedszkolne ma także prawo do dodatku z tytułu
rozpoczęcia roku szkolnego, ,jeżeli rodzic wnioskował o
przyznanie tego dodatku przy składaniu wniosku na okres
zasiłkowy 2011/2012.
Osoby, które nie wnioskowały o ten dodatek winny we wrześniu
2012 roku złożyć wniosek o ten dodatek.
W przypadku dzieci 5 letnich, które wcześniej rozpoczną
roczne przygotowanie przedszkolne prawo do dodatku z tytułu
rozpoczęcia roku szkolnego 2012/2013 przysługuje po dostarczeniu
do końca września 2012 zaświadczenia potwierdzającego fakt
rocznego przygotowania przedszkolnego w tym roku.
dokumentacja
niezbędnej przy ubieganiu się o świadczenia rodzinne
–
dokument potwierdzający tożsamość osoby składającej wniosek
(dowód osobisty)
–osobne
zaświadczenie z Urzędu Skarbowego wszystkich pełnoletnich
członków rodziny o wysokości dochodów uzyskanych w 2011
roku, dotyczy również osób rozliczających się poza granicami
kraju,
–
zaświadczenia o wysokości składki na ubezpieczenie zdrowotne 9%
w 2011 roku ( ze wszystkich miejsc w których był uzyskiwany
dochód)
–w
przypadku utraty dochodu z 2011 roku – PIT z miejsca z którego
był utracony dochód oraz dokument potwierdzający , że tego
dochodu już nie ma ( świadectwo pracy, decyzja z PUP itp.)
–w
przypadku nabycia dochodu w trakcie roku 2011- dokument
potwierdzający przez ile miesięcy był osiągany dochód
–w
przypadku uzyskania nowego dochodu po roku 2011 – dokument
potwierdzający od kiedy jest prawo do danego dochodu, w jakim
miesiącu nastąpiła pierwsza wypłata i o dochodzie netto za
miesiąc następny po miesiącu w którym była pierwsza wypłata
–
osoby posiadające gospodarstwo rolne dołączają zaświadczenie
właściwego organu gminy lub nakaz płatniczy o wielkości
gospodarstwa rolnego w 2011 roku, - dotyczy posiadania
gospodarstwa rolnego na terenie także innych gmin a nie tylko
gminy Nisko,
–
wszystkie osoby ubezpieczone w KRUS dołączają zaświadczenie o
wysokości pobranych / nie pobranych w roku 2011 zasiłkach
chorobowych,
–
zaświadczenie lub decyzja o wypłaconych stypendiach dla uczniów
lub studentów w 2011 roku,
–
zaświadczenie o rozpoczęciu przez dziecko rocznego przygotowania
przedszkolnego w roku szkolnym 2012/2013( dotyczy dzieci z
rocznika 2007)
–
zaświadczenie ze szkoły o nauce w szkole lub szkole wyższej w
roku szkolnym 2012/13 w przypadku nauki dziecka w szkole
średniej lub w przypadku dziecka, które ukończyło 18 rok życia,
–w
przypadku, gdy drugi z rodziców jest zameldowany w innej gminie
należy donieść zaświadczenie z tamtejszej
gminy o nie ubieganiu się tam o świadczenia rodzinne w okresie
zasiłkowym 2012/13
–w
przypadku tymczasowego zamieszkiwania na terenie gminy Nisko
należy przedłożyć aktualne potwierdzenie tymczasowego
zameldowania,
–
przekazy lub przelewy pieniężne dokumentujące faktyczną wysokość
otrzymywanych alimentów w roku 2011
–
zaświadczenie od komornika o wysokości wyegzekwowanych
alimentów w roku 2011
–
inne dokumenty potwierdzające zmiany sytuacji rodzinnej np.
zmiana dowodu osobistego, zmiana miejsca zamieszkania,
orzeczenie rozwodu lub separacji, urodzenie dziecka, zasądzenie
alimentów itp.
–osoby ubiegające się o dodatek do zasiłku rodzinnego z tytułu opieki nad
dzieckiem w kresie korzystania z urlopu wychowawczego dołączają
:
–
a) zaświadczenie od pracodawcy o udzieleniu urlopu wychowawczego
oraz o okresie, na jaki urlop został udzielony oraz na które
dziecko,
–
b) zaświadczenie o co najmniej sześciomiesięcznym okresie
pozostawania w stosunku pracy bezpośrednio przed uzyskaniem
prawa do urlopu wychowawczego,
–
c) zaświadczenie organu emerytalno - rentowego (ZUS)
stwierdzające, że osoba ubiegająca się jest zgłoszona do
ubezpieczeń społecznych,
–osoby ubiegające się o dodatek z tytułu podjęcia przez dziecko nauki w
szkole poza miejscem zamieszkania dołączają:
–
a) dokument potwierdzający tymczasowe zameldowanie ucznia w
bursie, internacie lub innym miejscu zapewniającym zamieszkanie,
prowadzonych przez podmiot publiczny,
–
b) zaświadczenie ze szkoły,
–
c) oświadczenie osoby fizycznej o wynajmie lokalu uczniowi oraz
dokument potwierdzający tymczasowe zameldowanie,
- osoby
ubiegające się o dodatek do zasiłku rodzinnego z tytułu
samotnego
wychowywania dziecka dołącza:
–
a) kopię skróconego aktu zgonu drugiego rodzica
–
b) lub odpis zupełny aktu urodzenia dziecka, w przypadku gdy
ojciec dziecka jest nieznany
–
c) lub odpis wyroku oddalającego powództwo o ustalenie
świadczenia alimentacyjnego od drugiego rodzica.
W przypadku
składania wniosku o zasiłek rodzinny po raz pierwszy dodatkowo
należy dostarczyć:
–
osoby, które posiadają dzieci legitymujące się orzeczeniem o
niepełnosprawności do wniosku dołącza się orzeczenie o
niepełnosprawności lub orzeczenie o stopniu niepełnosprawności
–
kserokopię skróconego aktu urodzenia
Dokumenty do
dodatku do zasiłku rodzinnego z tytułu urodzenia dziecka:
–
kserokopia skróconego aktu urodzenia dziecka
–
zaświadczenie od lekarza lub położnej potwierdzające fakt
pozostawania kobiety w czasie ciąży pod opieką medyczną nie
później niż od 10 tygodnia ciąży
–
ksrokopię skróconego aktu małżeństwa.
ŚWIADCZENIA Z
FUNDUSZU ALIMENTACYJNEGO NA NOWY OKRES ZASIŁKOWY
Wnioski
o ustalenie prawa do świadczeń z funduszu alimentacyjnego na
okres zasiłkowy 2012/2013 będą przyjmowane od 1 sierpnia
2012.
W przypadku
złożenia wniosku wraz z dokumentami do 31.08.2012
ustalenie prawa do świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz
wypłata świadczeń przysługujących za pażdziernik 2012 nastąpi
do 31.10.2012
W przypadku
złożenia wniosku wraz z dokumentami od 1.09.2012 do
31.10.2012 ustalenie prawa do świadczeń rodzinnych oraz
wypłata świadczeń przysługujących za październik 2012 nastąpi do
30.11.2012
Do
wniosku należy dołączyć:
–
zaświadczenie od komornika o bezskuteczności egzekucji
zawierające informację o stanie egzekucji, przyczynach jej
bezskuteczności oraz działaniach podejmowanych w celu
wyegzekwowania zasądzonych alimentów;
–
zaświadczenie od komornika o wysokości alimentów wyegzekwowanych
w 2009 roku przez komornika;
–
zaświadczenie wszystkich pełoletnich członków rodziny o
dochodzie podlegającym opodatkowaniu podatkiem dochodowym od
osób fizycznych na zasadach ogólnych, uzyskanym w 2009 roku;
–
oświadczenie o dochodach członków rodziny rozliczających sie na
podstawie przepisów o zryczałtowanym podatku dochodowym od
niektórych przychodów osiaganych przez osoby fizyczne roku 2009
( załącznik do
wniosku);
–
oświadczenie o dochodzie członków rodziny niepodlegającym
opodatkowaniu, uzysaknym w roku 2009( załącznik do wniosku)
–
zaświadczenie szkolne dzieci, które ukończyły 18 rok życia;
–
ksero dowodu osobistego osoby składającej wniosek;
–
dokumenty potwierdzające fakt utraty lub nabycia dochodu
W
indywidualnych sprawach mogą być niezbędne inne dokumenty np.;
W przypadku
dzieci, które w tym roku po ukończeniu nauki w szkole zostały
przyjęte do szkoły wyższej, świadczenia z funduszu
alimentacyjnego przysługują także za wrzesień 2012 roku.
W tym przypadku
należy do 30.09.2012 dostarczyć dokument potwierdzający fakt
przyjęcia na studia wyższe.
Rodzice
wszystkich dzieci , które ukończyły 18 rok życia winny do
30.09.2012 dostarczyć zaświadczenie szkolne potwierdzające fakt
nauki w roku szkolnym 2012/13.
Ogłoszenie o przetargu - 21.08.2012
DPŚ.KIS.8111.1.2012
OGŁOSZENIE
O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
na
Świadczenie usług w zakresie zajęć
psychoedukacyjnych, doradztwa zawodowego IPD i szkoleń
zawodowych w ramach
Projektu Podmiot zatrudnienia socjalnego
partnerem Ośrodka Pomocy Społecznej i Powiatowego Urzędu Pracy w
realizacji kontraktów socjalnych realizowanego w ramach Programu
Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej „Aktywne Formy
Przeciwdziałania Wykluczeniu Społecznego –edycja 2011-2015
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu
nieograniczonego (art. 10 ust. 1 i 39 ustawy p.z.p.)
o wartości zamówienia przekraczającej wyrażoną w złotych
równowartość kwoty 14 000 euro i poniżej kwot określonych
w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień
publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm).
3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie
s.i.w.z.:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona będzie
na stronie:
www.ops.nisko.pl
4. Określenie przedmiotu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług w
zakresie zajęć psychoedukacyjnych, doradztwa zawodowego
IPD i szkoleń zawodowych w ramach Projektu Podmiot
zatrudnienia socjalnego partnerem Ośrodka Pomocy Społecznej i
Powiatowego Urzędu Pracy w realizacji kontraktów socjalnych
realizowanego w ramach Programu Ministerstwa Pracy i Polityki
Społecznej „Aktywne Formy Przeciwdziałania Wykluczeniu
Społecznego –edycja 2011-2015.
2.W skład przedmiotu zamówienia wchodzą następujące
szkolenia, kursy i zajęcia:
1)Doradztwo zawodowe w postaci indywidualnych
planów działania dla 12 osób w wymiarze 10 godzin lekcyjnych z
każdym uczestnikiem/uczestniczką projektu obejmujące:
a)przedstawienie uczestnikom, czym jest IPD, analiza
potrzeb zawodowych i szkoleniowych uczestników projektu.
Zdiagnozowanie sytuacji zawodowej, indywidualna rozmowa,
zaplanowanie celów zawodowych, osobistych w tym głównych i
cząstkowych
Wymiar czasu pracy: 1 godzina indywidualnie z każdym
uczestnikiem projektu (1 spotkanie - 1 godzina;
b)zdiagnozowanie predyspozycji i umiejętności zawodowych
uczestników projektu za pomocą narzędzi diagnostycznych –
testów, ankiet itp.
Wymiar czasu pracy: 2 godziny grupowo w 12 osobowej grupie;
c)warsztaty dotyczące rynku pracy i możliwości edukacyjnych
uczestników projektu.
Wymiar czasu pracy: 2 godziny grupowo w 12 osobowej grupie.
Wymiar czasu pracy: 2 godziny grupowo w 12 osobowej grupie.
e) przygotowanie indywidualnych planów działania.
Wymiar czasu pracy: 2 godziny indywidualnie (dwa spotkania z
każdym uczestnikiem projektu po 1 godzinie),
f) modyfikacja indywidualnych planów działania ocena realizacji założonych
celów w perspektywie czasowej.
Wymiar czasu pracy: 1 godziny indywidualnie z każdym
uczestnikiem
Łącznie 54 godzin zajęć ze wszystkimi uczestnikami projektu
2)Zajęcia psychoedukacyjne dla 12 osób w wymiarze 20
godzin lekcyjnych w jednej grupie obejmujące następujące moduły:
a)wzmocnienie motywacji, samooceny- 4 godziny,
b) naukę planowania i osiągania celów- 4 godziny,
c) mediacja-4 godziny,
d) negocjacja -4 godziny,
e) rozwiązywania konfliktów- 4 godziny,
Łącznie 20 godzin zajęć lekcyjnych w jednej 12 osobowej grupie.
3)szkolenia zawodowe dla 12 uczestników
projektu obejmujące:
a)Opiekunka osób starszych i niepełnosprawnych – liczba
osób 8, liczba godzin 100;
b)Pracownik robót wykończeniowych w budownictwie – liczba
osób 4, liczba godzin 100;
3.Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
80530000-8 –Usługi szkolenia zawodowego
5. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej i wymaga, aby
Wykonawca złożył jedną ofertę opiewającą na jedną cenę.
6. Termin wykonania zamówienia:
Okres realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia
30.11.2012 r.
7. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu
dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1)
udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy
spełniają warunki z art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p. dotyczące:
a)
posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub
czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich
posiadania. Wykonawca spełnia warunek,
jeżeli:
-posiada wpis do rejestru instytucji
szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy,
właściwy ze względu na siedzibę Wykonawcy (podstawa prawna: art.
20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i
instytucjach rynku pracy – Dz. U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415 z
późn. zm.);
-posiada wpis do rejestru podmiotów
prowadzonych agencje zatrudnienia zwanego rejestrem zgodnie z
art. 18 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji
zatrudnienia i instytucjach rynku pracy – (Dz. U. z 2008 r. Nr
69, poz. 415 z późn. zm.);
b)
posiadania wiedzy i doświadczenia. Wykonawca spełnia warunek
jeżeli zrealizował 3 usługi szkoleniowe skierowane do osób
bezrobotnych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem
wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,
odpowiadające swoim rodzajem i wartością łączną nie mniejszą niż
30 000,00 zł brutto, usługom szkoleniowym stanowiącym przedmiot
zamówienia.
c)
dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami
zdolnymi do wykonania zamówienia.
d) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
2)Ocena spełniania wymaganych warunków zostanie dokonana
według reguły „spełnia” albo „nie spełnia” na podstawie
złożonych przez Wykonawcę dokumentów
8) Informacja na tematów wadium:
W postępowaniu nie jest wymagane składanie wadium.
9) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:
Nr:
Nazwa kryterium:
Waga:
1
Cena
100 %
10.
Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy złożyć w budynku Ośrodka Pomocy Społecznej w Nisku ul. 3-go
Maja 10, 37-400 Nisko, w pokoju nr 7 (Sekretariat) do dnia
29.08.2012 r. do godz. 10:00. Oferty otrzymane przez
Zamawiającego po terminie składania ofert zostaną niezwłocznie
zwrócone Wykonawcom bez ich otwierania.
11. Termin związania ofertą:
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu
związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania
ofert.
12. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej:
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
13. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej
oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej:
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z
zastosowaniem aukcji elektronicznej
14. Informacja o przewidywanych zamówieniach
uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6:
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających,
o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy p.z.p.
15.
Osoby uprawnione do kontaktu z Wykonawcami:
Osoby uprawnione do kontaktu z Wykonawcami:
1)w zakresie przedmiotu zamówienia – Pani Monika
Sokołwoska -Trela – w godz. 8:00 – 15:00 od poniedziałku do
piątku, pok. nr 2, tel.015-8412 334, Ośrodek Pomocy Społecznej
w Nisku, ul. 3-go Maja 10, 37-400 Nisko.
Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień
Publicznych: 21.08.2012 r.
Tegoroczne obchody Dnia Solidarności z Osobami Chorującymi Psychicznie w ramch kampanii "Schizofrenia - Otwórzcie Drzwi", odbyły się 25 września. Hasło przewodnie tegorocznych ochodów to: "Samorząd Partnerem w Ochronie Zdrowia Psychicznego".
W naszym Środowiskowym Domu w ramach spotkania odbył się między innymi:
pokaz multimedialny o działalności naszej Placówki
wystawa prac uczestników
była też możliwość zobaczenia poszczególnych pracowni i zapoznania się z prowadzonymi zajęciami.
W spotkaniu uczestniczyli zaproszeni goście, rodziny, osoby zainteresowane problematyką zdrowia psychicznego, uczestnicy i pracownicy ŚDS. Celem kampani "Schizofrenia - Otwórzcie Drzwi" jest poprawa społecznego odbioru i przeciwdziałanie napiętnowaniu i dyskryminacji osób z problemami psychicznymi. W Polsce realizowana jest ona od września 2000 roku. Program uzyskał ptronat Ministerstwa Zdrowia i Opieki Społecznej.
Ogłoszenie o zawarciu umowy - 04.08.2011
Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej w Nisku ogłasza, że w dniu 04.08.2011 roku Ośrodek Pomocy Społecznej w Nisku, ul. 3-go Maja 10, 37-400 Nisko udzielił zamówienie publiczne prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 14 000 euro i poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) na:
"Świadczenie usług w zakresie doradztwa zawodowego i szkoleń zawodowych w ramach projektu pn.:Podmiot zatrudnienia socjalnego partnerem Ośrodka Pomocy Społecznej i Powiatowego Urzędu Pracy w realizacji kontraktu socjalnego" współfinansowanego ze środków Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej. Umowa na wykonanie usługi objętej zamówieniem została podpisana z firmą PROFESSIONAL BUSINESS ADVICE szkolenia zawodowe i ustawiczne ALINA PIORUN, Al.Jana Pawła II 22/102, 37-450 Stalowa Wola.Cena oferty : 24505,50 PLN
Podmiot zatrudnienia socjalnego partnerem Ośrodka Pomocy Społecznej i Powiatowego Urzędu Pracy w realizacji kontraktów socjalnych
KIEROWNIK
Ośrodka Pomocy Społecznej w Nisku
mgr KrystynaWszołek
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - 02.08.2011
Na podstawie art. 92 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) w imieniu Ośrodka Pomocy Społecznej w Nisku, ul. 3-go Maja 10, 37-400 Nisko informuję, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 14 000 euro i poniżej kwot określonych w przepisach
wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy p.z.p. na "Świadczenie usług w zakresie doradztwa zawodowego oraz szkoleń zawodowych w ramach realizacji projektu pn.:"Podmiot zatrudnienia socjalnego partnerem Ośrodka Pomocy Społecznej i Powiatowego Urzędu Pracy w realizacji kontraktu socjalnego" wybrana została jako najkorzystniejsza oferta nr 3 złożona przez Professional Business Advice szkolenia zawodowe i ustawiczne ALINA PIORUN Al.Jana Pawła II 22/102 , 37-450 Stalowa Wola.
Wykonawca spełnia wymagane warunki udziału w postępowaniu przetargowym, a jego oferta jest najkorzystniejsza cenowo dla Zamawiającego. W wyniku oceny, oferta otrzymała 100 pkt, przy zastosowaniu kryterium jakim jest najniższa cena.
Informacja dotycząca Wykonawców, którzy złożyli oferty w postępowaniu przetargowym wraz ze streszczeniem oceny i porównania złożonych ofert i otrzymaną punktacją:
Numer oferty
Nazwa (firmy) siedziba i adres Wykonawcy
Liczba punktów w kryterium "CENA"
Razem liczba punktów
1.
EKSA Sp.z.o.o., Al.Powstańców Warszawy 16,35-329 Rzeszów
88,31
88,31
2.
KURSOR Ośrodek Szkolenia,Dokształcania i Doskonalenia Kadr, ul.Partyzantów 9,22-400 Zamość
83,15
83,15
3.
Professional Business Advice szkolenia zawodowe i ustawiczne ALINA PIORUN Al.Jana Pawła II 22/102, 37-450 Stalowa Wola
100
100
4.
INNOVO INNOWACJE W BIZNESIE Sp.z.o.o. Ul.Śniadeckich 34, 38-200 Jasło
73,49
73,49
DPŚ.401.3.2011
KIEROWNIK
Ośrodka Pomocy Społecznej w Nisku
mgr KrystynaWszołek